עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אפריל - 30 - 2019


ללא כל התראה או הכנה מוקדמת, הפסיק השבוע ערוץ 24 (ערוץ המוסיקה) לשדר ע"ג פלטפורמת עידן+. צופים רבים דיווחו כי במקום שידורי הערוץ מוצגת כתובית תקלה. מבדיקה קצרה מול הרשות השנייה הסתבר שחברת "טלעד" החליטה בפתאומיות להפסיק את שידורי הערוץ במערך עידן פלוס.

כזכור, ב-6 לינואר השנה נמכר הערוץ מחברת קשת לחברת "טלעד" שנמצאת בבעלות חברת האחזקות של משה אדרי 'יונייטד קינג'. בנוסף לערוץ 24 מפעילה טלעד את ערוץ yes קולנוע ישראלי בשיתוף עם חברת yes, ערוץ E!, הופ! ילדות ישראלית, ערוץ ההיסטוריה שמשודרים גם בחברת הוט (HOT).

כחלק מיישום התוכנית הכלכלית ל-2017-2018 ("חוק ההסדרים"), הוסיפה הרשות השנייה את ערוץ 24 לעידן פלוס. ע"פ אותו הסדר שהוצג הערוץ יופץ בחינם למשך שנה וחצי כאשר המדינה תישא בהפרש העלויות עד להפרטתו של מערך עידן+. מכיוון שמערך עידן פלוס לא הופרט, לא הייתה דרישה לאחרונה לשלם עבור הישארותו של הערוץ במערך עידן פלוס.

כחלק מאותו חוק ההסדרים, הוסף באותה שנה ערוץ 9 בשפה רוסית (ברוסית: 9 Канал Израиль) כאשר חלק מתכניותיו מלווות בכתוביות בעברית. אך לא עברו מס' חודשים ואע"פ שלא נדרש לשלם, מנכ"לית הערוץ לשעבר ויקטוריה גורדין  החליטה להפסיק את פעילותו החינמית.

הפסקת שידורי הערוץ תמוהה במיוחד, כאשר העיתוי נמצא בשלב שעדיין לא נבחר שר תקשורת וועדת הכלכלה לא החלה את פעילותה. במידה והיו קשיים כלכליים או רגולטורים כאלו או אחרים הם היו עלולים להיפתר מבלי לפגוע בקהל עידן פלוס.

(אנו נמשיך כאן באתר ובדף הפייסבוק שלנו..להמשיך ולעדכן אתכם בהתפתחויות.)

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ