עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

נובמבר - 21 - 2019

אתם מגיעים למסעדה יוקרתית, מתיישבים, הכל נוצץ ויפה, המלצרית החייכנית מגישה לכם את התפריט, המבחר הוא עצום וחלקו קולע בדיוק לטעמכם. אתם מצביעים על המנות שאתם רוצים להזמין, המלצרית שוב מחייכת אליכם בנימוס, ומיד מתחילה במלאכת ההגשה, אל השולחן מגיעות מנות שלא הזמנתם. עוד ועוד מנות מסוגים ומהרכבים שונים, אתם שוב קוראים למלצרית החייכנית ושואלים לפשר העניין, היא מהנהנת בהבנה ובהסכמה אך מציינת שבמסעדה הזו כולם מקבלים את הכל, לא משנה מה בחרתם מהתפריט.."כאן אתם משלמים על הכל ומקבלים את הכל" היא עונה בחיוך ובנימוס..אפילו מציעה לכם לעשות הנחה קטנה, ככה סתם העיקר שתהנו.

חיבוק הדוב

התרחיש הדמיוני הזה, קורה לרבים מהא.נשים שמדליקים מידי יום את מכשיר הטלוויזיה. על גבי המסך מוצגים עשרות ערוצים, שאין צורך בהם, שמעולם אפילו הם לא התעכבו לראות מה יש בהם, אפילו חלק מהערוצים בשפה זרה ולא מוכרת. אז נכון! הכל נוח ויפה וארוז בעטיפה נוצצת, אבל מדוע לשלם במשך שנים רבות על "מנות" שלא באמת יש בהם צורך.

הסיבה היא נוחות ומעט "פחד" להתעסק עכשיו במעבר למשהו אחר ועלום מה גם שחברות הכבלים והלוויין יודעת שאם יציעו לכם רק טלוויזיה חלק מהאנשים ימהרו לנטוש, לכן הם רוצים להיות "חברים טובים" שלכם לחבק אתכם חזק במסלול סלולרי לכם סלולרי לילדים ולכל המשפחה, מסלול אינטרנט ביתי, ובמסלול קו ביתי, לחיבוק הזה הם קוראים בשמות כמו : "טריפל", "באנדל", "קוואטרו". אם הם היו יכולים להציע לכם גם שירותי חשמל ומים זה היה פנטסטי..הנוסחה מבחינתם פשוטה, ככל שתיקחו יותר תשלמו יותר ותנטשו פחות. יכול להיות שבהתחלה אפילו נשלם פחות…עכשיו עצרו!! נכון שאתם מכירים את המשפטים "המחיר מתעדכן אחריי שנה", "כל ממיר נוסף 39 ש"ח" "מדובר בתוספת פראמיום", "המחיר הוא רק לממיר ראשון", "מדובר רק במהירות עד 40 מגה" ? ועוד ועוד… פה נכנסת נוסחה נוספת, בהתחלה תשלמו מעט עם הזמן תשלמו ביוקר. זה לא סוד שחברות הטלוויזיה נמצאות במשבר..הדרך שלהם להיחלץ ממנו, הוא כרטיס האשראי שלכם.

לשלם על מה שאנחנו צורכים

מעוניינים להתקדם ולהתנער מטלוויזיה שמוכרים לכם באותה צורה החל משנות ה90? לשלוט בסלולר ובמחירי האינטרנט הביתי?  תפנו לעצמכם זמן ותבחרו מהתפריט מה שבא לכם אבל הפעם על כל דבר בנפרד.

כאשר משלמים על כל שירות בנפרד, כוח המיקוח הוא חזק יותר והמחיר יהיה עמיד יותר ואף טוב יותר.  לדוגמה, בתחום הסלולר אפשר לרכוש קו ב-29 שקלים, ובאינטרנט תשתית+ספק בין 80-100 ש"ח ולטלפון  הביתי (מי משתמש בזה??) יש מחיר אחיד ונמוך. טלוויזיית עידן פלוס היא בחינם למעט עלות הממיר והאנטנה. ואם בא לכם סרטים וסדרות, בחודשים הקרובים יגיעו לישראל לא פחות מ-4 חברות חדשות של סטרימינג (צפייה ישירה), שצפויות להגדיל את ההיצע, ניתן כבר להתחבר לנטפליקס, אמזון פריים וידאו או אפל TV, אפילו דיסני העולמית כבר מצטרפת.

בדרך של תשלום נפרד, המחיר יישאר אחיד, השליטה בהוצאות תהיה פשוטה וקלה, בלי התחייבויות, בלי אותיות קטנות, פשוט לשלם בדיוק על מה שאנחנו צורכים.

 

מעוניינים לשמוע עוד ? לשאול שאלות ? להתייעץ ? מוזמנים להצטרף לדף הפייסבוק שלנו.

 

 

 

 

 

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ