עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

פברואר - 21 - 2020

כמעט ללא שום פרסום ויחסי ציבור, מזה כ-7 שנים שמערך עידן פלוס משוחרר לציבור בישראל, ללא שום עלות חודשית.

על אף מאות מיליוני השקלים שחברות הכבלים והלווין, משקיעות בפרסום המסיבי באמצעי המדיה השונים. מדי שנה בדוחות שהחברות מפרסמות ניתן לראות ירידה בכמות המצטרפים החדשים ונטישה הולכת וגדלה של צופי טלוויזיה שבוחרים להפסיק לשלם מאות שקלים בחודש עבור שידורי טלוויזיה שאת חלקם ניתן לקלוט בחינם.

מכיוון שמדינת ישראל אינה גוף מסחרי ואינה מתיימרת להתחרות אל מול החברות שמציעות טלוויזיה בתשלום, נוצרה סיטואציה שעדיין לא כל הציבור יודע שניתן כיום לחסוך אלפי שקלים בשנה ולהתקין בבית אלטרנטיבה חסכונית ופשוטה, ללא כל התחייבות כספית. בפועל, ככל שעובר הזמן וציבור רחב יותר נחשף לרפורמה החינמית, אנו עדים להצטרפות הולכת וגדלה של משפחות, צעירים רבים וגופים מסחריים שבוחרים להפסיק להתחייב.

מכיוון שכך פני הדברים, אותן חברות מציעות חבילות משולבות טלוויזיה-אינטרנט-טלפון (טריפל) . ואף חבילות סלולר שונות שמשתלבות בחשבונית התשלום החודשית ההולכת ומתנפחת ולמעשה גורמת לחלק מהלקוחות להרגיש כסוג של "שבויים" שמתקשים לשלוט בכל הוצאה בנפרד, בטח ובטח מתקשים להחליף ספק/שירות מבלי לפגוע בחבילה הכוללת. המטען הזה מאפשר לחברות להאט את נטישת הלקוחות ולהמשיך לגבות מאות שקלים בחודש עבור שירותים או ערוצים שלא תמיד יש בהם צורך.

להשתחרר מהטריפל

מיתוג המילה "טריפל" במהלך השנים, לסוג של "מבצע" או "חבילה מוזלת" איפשר לחברות הטלוויזיה, למכור לנו גם חבילות שהסכמנו להצטרף אליהם ראשית רק בגלל המחיר הזול ורק לאחר מכן בגלל הצורך בהן. לדוגמה "טלפון ביתי" שהחברות ממש מתעקשות להתקין לנו, למרות שלא באמת נעשה בו שימוש, המטרה שככל שנשתמש ביותר, ככה נעזוב פחות ונשלם יותר.

בבואנו לפרק את המטען  המורכב שהחברות הניחו לפתחנו, מילת המפתח צריכה להיות "צורך"  במה באמת אנחנו מעוניינים. לדוגמה :  האם באמת יש לנו צורך בטלפון ביתי ? האם אני או את באמת עושים  שימוש במאות הערוצים שהן מציעות ? האם עבור צפייה  בסרט או סדרה בסוף יום שווה יותר להישאר בחברות הכבלים או כבר להתקין נטפליקס בכמה דולרים בחודש?החזרת השליטה לידנו היא הרבה יותר קלה ופשוטה.

בתחום האינטרנט הביתי טווח המחירים הממוצע הוא כ-100 ₪  עבור ספק + תשתית  ובתחום הסלולר ניתן למצוא חבילות בעשרות בודדות של שקלים. כאשר אנו פורטים את "החבילה המשתלמת" שרכשנו בחברה כזו או אחרת, ניתן בקלות לגלות בכמה כסף מסתכם החיסכון החודשי או השנתי שלנו

תשלום חד פעמי עבור מעבר לעידן פלוס

עידן פלוס  מונה  7 ערוצי טלוויזיה ישראליים, ערוץ 1, ערוץ 12, ערוץ 13, ערוץ 23 (החינוכית), ערוץ 33  ערוץ הכנסת, ערוץ 20 (המורשת) וערוץ 1 נוסף באיכות  HD. את הערוצים ניתן לקלוט באמצעות ממיר חיצוני או ממיר פנימי שקיים בטלוויזיות חכמות, את הממירים מחברים לאנטנה, בעלות חד פעמית.  למי שמעוניין בקצת יותר באתר המלצנו לא פעם על שילוב נטפליקס עם עידן פלוס.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ