עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ינואר - 14 - 2019

החל מיום רביעי ה-16 בינואר 2019 יאוחדו הערוצים 13 (רשת) וערוץ עשר (10), בקשת מיזוג הערוצים נועדה למנוע הפסדים כלכליים ולאפשר תחרות מאוזנת יותר.

בערוץ עשר משדרים בימים אלו תכניות פרידה וביום שלישי בשעת חצות יסתיימו שידורי ערוץ 10 סופית.

איחוד הערוצים יאפשר לחלק את עוגת הפרסום בצורה מאוזנת ורווחית יותר. לפי העיתון כלכליסט, ערוץ עשר הפסיד כעשרה מיליוני שקלים בחודש, כלומר כ־140 מיליון שקל בשנה וחודשיים. רשת הפסידה כ־130 מיליון שקלים בשנתיים האחרונות. אם הכול יתממש לפי התוכניות העסקיות של הערוץ הממוזג, הרי שהוא עתיד ליצור לבעליו רווח של כ־70 מיליון שקל בשנה.

רווחיותם של הערוצים המסחריים חשובה לנו כצופים, מגוון תכניות הטלוויזיה ואיכותם תלוי לא מעט בעומק הכיס של הערוץ המשדר. בגזרת מהדורת החדשות המרכזית היא תהיה על טהרת אנשי ערוץ 10 כמעט, ומגישותיה יהיו תמר איש־שלום וטלי מורנו. בכך יקיץ הקץ על שידורי "החדשות", המהדורה שהייתה בעבר "חדשות 2" ובשנה האחרונה שודרה במקביל בשני הערוצים המתחרים, קשת ורשת.

צוות ערוץ 10 נפרד מירון לונדון. צילום מסך

 

השפעת איחוד הערוצים על צופי עידן פלוס

בטווח המיידי גריעתו של הערוץ ממערך עידן+ יותיר את הצופים עם 8 ערוצי טלוויזיה בלבד. ערוץ עשר שידר במערך ה- DVBT הרגיל כך שיתפנה מקום להוספתו של ערוץ נוסף שכל הנראה יגיע מתוך הערוצים המשודרים בשיטת ה- DVBT2.

ערוץ 20 פנה ממש לאחרונה לשר התקשורת איוב קרא ושב על דרישתו לעבור לאפיק שידור 14. המשמעות שבעלי טלוויזיות או ממיר דיגיטלי ישן יוכל לצפות בערוץ 20 מבלי לשדרג לממיר חדש התומך בתקן DVBT2.

בטווח הארוך רווחיות ערוצי הטלוויזיה חשובה וקריטית ע"מ להכיל עליהם חוקים המטיבים עם צופי הטלוויזיה. חוקים אלו נוגעים לאחריותם לשדר ולצלם באיכות hd כמו כן לחייבם לשדר ע"ג האינטרנט. נכון להיום לאור ההפסדים הכלכליים הקשים המחוקק לא יכול להעמיס עליהם גזרות שהם אינם יכולים לעמוד בהם.

איחוד ערוצי הטלוויזיה ייעשה בצורה אוטומטית, נכון לעכשיו אין צורך לבצע סריקה מחודשת. במידה ויהיו הנחיות לצופי עידן פלוס, אנו נדאג לעדכן בזמן אמת.

 

לצורך עדכונים, מבצעים והטבות פתחנו לאחרונה דף פייסבוק חדש – מוזמנים להצטרף.

 

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ