עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אוגוסט - 11 - 2018

כידוע המאבק נגד סגירת ערוץ 23 הטלוויזיה החינוכית כשל, והערוץ המיתולוגי ייסגר ב-15 באוגוסט. כאן חינוכית הוא ערוץ הטלוויזיה הציבורי החדש, ששידוריו יהיו מיועדים לילדים ונוער.

הטלוויזיה החינוכית היא ערוץ הטלוויזיה הראשון ששידר בישראל – לפני הערוץ הראשון: בעבר נקראה בשם "הטלוויזיה הלימודית", ושידרה כמה מהתוכניות המוכרות והוותיקות בישראל, בהן "קרובים קרובים", "זהו זה", "פרפר נחמד", "רגע עם דודלי", "בלי סודות" ועוד.

בתאגיד "כאן" פרסמו כי הערוץ ימשיך להיות משודר בערוץ 23 והוא ייצא לדרך  בחצות בין ה-14 ל-15 באוגוסט, עם לוגו ואריזה חדשה. הערוץ ישדר תכנים לילדים ולנוער 24 שעות ביממה. בשלב הראשון ישודרו הפקות מקור של החינוכית מהשנים האחרונות ("החפרנים", "דן ומוזלי", "ילדי בית העץ" ועוד), כאשר תוכני הערוץ המיועדים לקהל המבוגר ישובצו ב"כאן 11".

הארכיון יעבור לתאגיד. "הבית של פיסטוק"

עוד אומרים בתאגיד כי "אנו נערכים למעבר של הערוץ ונמצאים בעיצומו של תהליך קליטת עובדים, בניית לוח שידורים והעברת חומרים מהחינוכית לכאן. החוק אושר סופית רק לפני שבועיים, ובהתאם לכך האצנו את תהליכי הגיוס של עובדי החינוכית. עד כה עלו לאתר 23 משרות וצפויות לעלות נוספות". החוק, נזכיר, קבע כי התאגיד יקלוט 40 מתוך 180 עובדי החינוכית, ולשם כך הוא יקבל תקציב נוסף מהמדינה שיעמוד על עד 12 מיליון שקל בשנה.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ