עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 2 - 2019

בינואר 2016, החליטה חברת נטפליקס להרחיב את שירותיה למדינות נוספת ולאפשר גם אצלנו בישראל, ליהנות משפע של סרטים וסדרות, סרטי תעודה, מדע וטבע, קטגוריה שלמה  לילדים ועוד..הכל בתרגום לעברית ואף בחלק מהתוכן (בעיקר לילדים) בדיבוב לשפה העברית.

כמו בכל העולם המחיר הוא זול ואטרקטיבי, המחיר המקסימלי הוא 49 שקלים עבור 4 נקודות ולא משנה איזה מכשיר אתם מתכוונים לחבר והיכן הוא נמצא. נטפליקס מגדילה לעשות ומאפשרת חודש בחינם ואף מספיק הוגנת לתזכר אותנו מתי החודש חינם מסתיים, שחלילה לא נשלם כסף אם החלטנו לוותר. החיבור לנטפליקס פשוט וקל ומה שלא פחות חשוב,  הניתוק מהשירות הוא בלחיצת כפתור, ללא צורך במסכת ייסורים של מעבר בין נציגים ושכנועים מיותרים.

ניתוק קל ופשוט

 

האיום על ספקיות הטלוויזיה הרב ערוצית

ביוני 2017 בנתונים שנאספו על ידי Leichtman Research נמצא שחברות הכבלים הגדולות ביותר בארה״ב, בהן Altice ו-Comcast, יש יחד 48.6 מיליון מנויים (נכון לרבעון הראשון של שנת 2017). לנטפליקס לעומתן יש 50.85 מיליון מנויים, פער מכובד של למעלה מ-2 מיליון מנויים. נתון מעניין נוסף הוא ש-6 חברות הכבלים הגדולות בארה״ב הפסידו ברבעון הראשון של השנה 115,000 מנויים, זאת בהשוואה לרבעון המקביל שבו הצטרפו לשורותיהן כ-50,000 מנויים חדשים.

בישראל חברת פרטנר הייתה הראשונה לזהות את הפוטנציאל הגלום בספריית התוכן העצומה והמתרחבת של נטפליקס. תוך שיתוף פעולה עם נטפליקס העולמית החברה החליטה לכלול את שירות ה-VOD נטפליקס, במסלול הרגיל שלה  ללא עלות למשך חצי שנה. הטבה זו כאמור הסתיימה לפניי זמן קצר.

גם חברות סלקום ו HOT הבינו כי הציבור מבקש לקבל את תכני נטפליקס ומאפשרות במסגרת החבילות שלהם חיבור לשירות. חברת HOT מאפשרת חיבור באמצעות מכשיר ה-Fiber 4K ובמגוון מכשירים תומכים. בסלקום לעומת זאת מציעים ללקוחות להירשם לשירות ולקבל זיכוי בחשבונית החודשית על סך 30 שקלים בחודש למשך חצי שנה.

תוכן-מקורי-של-נטפליקס

תוכן-מקורי-של-נטפליקס

 

עידן+ ונטפליקס שילוב מנצח

מנהלי ספקיות הטלוויזיה מבינים, שהלקוחות מבקשים לצפות בנטפליקס, אך חשוב להם גם לצפות בערוצי הטלוויזיה הנוספים (ערוצי הברודקאסט). כמובן שהחברות מציעות גם חבילות תוכן משלהם וכחלק מהתחרות האגרסיבית בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, מוצע ללקוחות בנוסף שירותי טריפל (טלוויזיה-אינטרנט-טלפון) ועוד.

למרות החבילות האטרקטיביות והמבצעים המפתים, לקוחות רבים בוחרים לעבור למערך עידן פלוס החינמי המאפשר צפייה בערוצי הטלוויזיה הבסיסיים, תוך שילוב נטפליקס. שילוב כזה מבחינתם מייתר את ההתחייבות לספקי הטלוויזיה השונים ובכך מאפשר לחסוך להם אלפי שקלים בשנה, ללא התחייבויות, חבילות או אותיות קטנות.

מבדיקה שערכנו בחודשים האחרונים, רובם של האזרחים שביקשו להצטרף לעידן פלוס, היה כבר ברשותם מנוי נטפליקס, או תכננו להצטרף.

אם בעבר החיבור לעידן פלוס היה שייך יותר לאוכלוסייה שרצתה לחסוך כסף, כיום תשובתם של חלק ניכר מהמצטרפים החדשים לסיבת המעבר לעידן+, היא פשוט כי הם לא צריכים יותר. הדרישה הבסיסית היא לאקטואליה, חדשות אולי תכניות בידור מסוימת וכל השאר זה סדרות וסרטים בנטפליקס.

 

הצטרפות

עידן פלוס

לצורך ההצטרפות לעידן+  החינמי, יש צורך ברכישה של ממיר דיגיטלי אליו מחוברת אנטנה, (בטלוויזיות החדשות החכמות הממיר הדיגיטלי מגיע בפנים) ישנם מקרים שיש צורך ברכישה של אנטנה גדולה יותר או בחיבור לאנטנה מרכזית. הכל בהתאם לרמת הקליטה באזורכם. במידה ויש ברשותכם כמה טלוויזיות, כל טלוויזיה זקוקה לממיר וחיבור לאנטנה. עידן+ מאפשר נכון להיום צפיייה ב-9 ערוצי טלוויזיה והאזנה לכ-16 תחנות רדיו ארציות ואזוריות.  (להצטרפות)

 

 

נטפליקס

ההצטרפות לנטפליקס מצריכה רישום קצר באתר, מילוי פרטים וכרטיס אשראי או פייפאל. החיבור הוא מידי וקל. אם לא נרשמתם בעבר, אתם זכאים לחודש חינם. נטפליקס יאפשרו לכם לבחור את סוג החבילה

השירות מותאם לפעול על כל מכשיר שיכול להתחבר לאינטרנט. מחשב, טאבלט, סמארטפון, סטרימר או טלוויזיה חכמה. עבור מי שרוצה לצפות בתוכן על טלוויזיה לא חכמה, ניתן להשתמש בקופסת אנדרואיד למשל או בסטרימר כגון כרומקאסט של גוגל או פייר TV של אמזון. בחלק מהמכשירים תוכלו להתקין אפליקציה ובחלקם תיאלצו להשתמש בדפדפן כמו במחשב מסורתי. השירות יודע להזרים תכנים באיכות FHD ואף יותר – הכל בכפוף לרוחב הפס הזמין לכם.
אם אתם רוצים לראות נטפליקס על הטלוויזיה, יש שתי דרכים – צפייה ישירה או צפייה דרך המחשב. בשביל צפייה ישירה, אתם צריכים טלוויזיה חכמה עם אפליקציית נטפליקס. כמעט כל הטלוויזיות החכמות החדשות מגיעות עם אפליקציה שכזו, אבל הזמינות שלה יכולה להשתנות בין היצרניות השונות, הדגמים השונים ואף אזורי ההפצה. אם יש לכם אפליקציה כזו, הפעילו אותה באמצעות השלט ועקבו אחר הוראות ההתחברות.

אם אין לכם אפליקציה, אפשר לחבר את המחשב לטלוויזיה לצפות בנטפליקס כשזו משמשת למעשה כמסך משני. לכך דרושים כמה תנאי יסוד: חיבור HDMI פנוי בטלוויזיה (יש בכל טלוויזיה חדשה) ובמחשב (אין בכל מחשב) או חיבור VGA (נפוץ פחות) וכבל מתאים. חברו את הכבל למחשב ולטלוויזיה. לרוב, המחשב יזהה את המסך החדש ויעבור אליו. אם לא, לחצו על ctrl + P כמה פעמים עד שתצוגת המחשב מופיעה על הטלוויזיה. מרגע זה, ניתן להשתמש במחשב כרגיל ולצפות בנטפליקס, כאשר הטלוויזיה מתפקדת כמסך המחשב. לטווח ארוך, אפשר לקנות עכבר ומקלדת אלחוטיים כדי להקל על התפעול מהספה.

(להצטרפות)

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ