עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אוגוסט - 17 - 2014

לאחרונה חידשנו באתר את דף הדיווחים לגביי איכות הקליטה ברחבי הארץ, המעוניינים לברר את מצב הקליטה באזור מגוריהם מוזמנים להיכנס לדף מפת קליטה ארצית ולהתרשם באופן כללי ממצב הקליטה ברחוב בו הם מתגוררים, ככל שתדווחו לנו יותר, כך המפה תכסה אזורים רבים יותר, מה שיקל על כולנו לקבל תמונת מצב ברורה יותר.

קליטת שידורי עידן+ מתאפשרת לרוב באמצעות אנטנת סטיק קטנטנה שמודבקת ע"ג הממיר הדיגיטלי או בסמוך אליו, לפני שאני ממשיך  ראוי ואף רצוי לציין לטובה כי אכן הרשות השנייה אכן עמדה בהבטחותיה ואיכות הקליטה כיום של ערוצי עידן פלוס טובים בהשוואה לקליטה שהתקבלה לפניי שנה ובטח ובטח לקליטה שהתקבלה לפניי שנתיים, ואכן חלק ניכר מהצופים נהנים מקליטה איכותית וטובה הנקלטת רק באמצעות אנטנת הסטיק הקטנטנה המתחברת לממיר הדיגיטלי. הדיווחים על בעיות קליטה אכן פחתו אך עדיין ישנם צופים רבים שמדווחים על בעיות קליטה או בעיות קליטה בשעות מסוימות במהלך היום.  אומנם המנכ"ל הקודם  של הרשות השנייה מנשה סמירה טען בעבר ובצדק כי מרבית אנטנות הברזל ייעלמו מגגות הבתים עם המעבר לקליטת השידורים הדיגיטליים אך עדיין צופים רבים זקוקים היום לאנטנות ברזל לצורך קליטת שידורי עידן+ ואנטנות הציפורים הענקיות מפנות מקום לאנטנות הברזל של העידן הדיגיטלי.

מי שחושש מהמראה המכוער של אנטנת ברזל, אז רצוי להבהיר שמדובר באנטנות ברזל קטנות וקומפקטיות ולא במפלצות הברזל שהיו בעבר על מרבית הגגות בישראל, אנטנות אלו (בהנחה שהותקנו בצורה נכונה ומקצועית) פותרות את בעיות הקליטה ומשדרות באיכות אופטימלית וברמה גבוה ביותר, גם לאנטנות חיצוניות אלו יש מספר רמות ורצוי להתקינם בהתאם לרמת הקליטה באזור המגורים. מכל מקום מדובר בהתקנה חד פעמית שבמקרים מסוימים (כפי שניתן לראות בתמונות הבאות) מתבססת על התשתית שכבר קיימת בבית.

להלן מספר דוגמאות להתקנה של אנטנה חיצונית אשר בוצעו ע"י צוות האתר :

למי זה מתאים ?

  • למי שגר בקומה נמוכה או בבית הפונה לאזור ללא שידור.
  • בעלי מספר טלוויזיות (3 ומעלה) מומלץ לחברם לאנטנה אחת חיצונית.
  • כל מי שסובל מבעיות קליטה או שיבושים אקראיים.
  • מי שעזב את חברת הכבלים או הלוויין (מזל טוב!) ומעוניין לנצל את התשתית לטובת קליטת שידורי עידן פלוס.

למי שמעוניין לחסוך את כל הבדיקות, האתר מאפשר להזמין נציג אליכם הביתה עם ממיר איכותי וציוד נוסף במידת הצורך, התשלום יהיה רק לאחר שתוודאו שהקליטה היא איכותית ומתאימה לאזור מגוריכם ולטלוויזיה שברשותכם – לפרטים נוספים – לחץ כאן – עכשיו במבצע!!

כמו כן, ניתן  להזמין טכנאי לצורך קבלת הצעת מחיר עבור התקנת אנטנה מרכזית לבניינים מרובי קומות.

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ