עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אפריל - 23 - 2013

לאחר תקופת קיפאון בשוק התקשורת בעקבות הבחירות לכנסת והחלפת שר התקשורת, השר החדש גלעד ארדן מבקש להמשיך מהנקודה בה המהלך לרפורמות בקדנציה הקודמת הופסק, בימים אלו מבקשים במשרד התקשורת לבצע מספר תיקונים לחוק הערוצים שאושר בשנה שעברה בכנסת, מה שיאפשר להרחיב את מערך הערוצים בעידן פלוס לערוצים נוספים בנוסף לששת הערוצים הקיימים היום.

התיקונים המתבקשים ישפיעו על החלטתם של חברות הסלולר פרטנר וסלקום שהצהירו על כוונותיהם להיכנס לתחום הטלוויזיה הרב ערוצית ולאפשר באמצעות ממיר דיגיטלי ייעודי צפייה בשיטת iptv  במגוון ערוצי טלוויזיה דרך התשתיות של חברות הוט ובזק, באמצעות  שימוש בטכנולוגיה הקיימת  מתכוונות החברות להוזיל עלויות ולהתחרות על לב הצרכנים בהיבט המחיר ובמתן חבילות ממוקדות. הצורך בעיגון הסדרים אלו בחוק נבע מהפערים הגדולים במשא ומתן בין פרטנר וסלקום לחברת בזק הנוגע לגובה הסכום שישולם לבזק והוט עבור שימוש בתשתיות.

ובינתיים, הערוצים בהם מעוניינים בממשלה להוסיף למערך עידן פלוס הם: מוזיקה 24, ערוץ 9 הרוסי, הערוץ בערבית (הַלָא TV) וערוץ מורשת. בנוסף לערוצים אלו מעוניינים במשרד התקשורת להוסיף את הערוציים הנשתיים כגון: ערוץ ספורט, ילדים או טבע.

בזמן ששר התקשורת ומשרדו נערכים להוספתם של הערוצים הנוספים גם ברשות השנייה האחראית על השידורים הדיגיטליים של עידן פלוס נערכים למציאת פתרונות טכניים והנדסיים לשילובם של ערוצים נוספים שייקלטו דרך הממיר הדיגיטלי לאור העובדה שכיום ע"ב התשתית הקיימת לא ניתן לשדר יותר משישה ערוצים.

במידה והפתרונות הטכניים והרגולטוריים יגיעו לסיומם האלטרנטיביות שיוצעו לציבור יכללו בנוסף לשידורי הכבלים והלוויין גם את שידורי ה iptv  של סלקום ופרטנר וכמובן את השידורים הדיגיטליים החינמיים של עידן פלוס במתכונת רחבה יותר.

 

 

 

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ