עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

יולי - 1 - 2015

דינה וארז מרמת גן עברו לפניי מספר חודשים לשיטת השידור החינמית של "עידן פלוס", מכיוון שהם אינם צופים הרבה בטלוויזיה והחיסכון הכספי בחישוב שנתי הוא עצום, הם החליטו לשלם תשלום חד פעמי עבור הממיר והאנטנה וליהנות מערוצי הבסיס של עידן פלוס. מכיוון שעדיין לא נוספו ערוצים נוספים, עם הזמן (בעיקר בסופי שבוע ובחופשת) התחשק להם לראות קצת מעבר. לחזור לחברות הכבלים והלוויין ממש לא בא בחשבון, בייחוד כשלא מדובר בצופי טלוויזיה הדוקים. הפתרון הטוב ביותר עבורם היה לרכוש סטרימר  (מזרים מדיה) במחיר חד פעמי. עם התקנתו של הסטרימר יכולים עכשיו ארז ודינה להינות ממגוון רחב של סרטים וסדרות, סרטי טבע ודוקו והכל עם כתוביות בעברית ובאיכות HD. לילדים מוצע מגוון רחב ועצום של טכניים והכל בעברית ופשוט לתפעול.

TV

תוכן עשיר לילדים

 

אתם לא תתגעגעו

ארז ודינה הם דוגמה לאלפי משפחות בישראל שבחרו להתקדם לעבר העתיד. השינוי שכפה האינטרנט על המדיה המסורתית, מורגש כבר כעת במלוא עוזו, הטלויזיה היא המקום היחיד שלא ממש השתנה בשנים האחרונות. אנו בעיצומה של מפכה חדשה בעולם המחשוב, כזאת שתשנה לגמרי את איך שאנחנו תופשים את העולם הטכנולוגי וצריכת התוכן. אם ארז ודינה חשבו שהם התפשרו, למעשה העולם שנגלה להם רחב ועמוק יותר ממה שחשבו. הנוסחה היא פשוטה: אם התרגלתם עד היום שבוחרים עבורכם, היום אתם אלה שבוחרים מה לראות ומתי. כמובן שההיבט הכספי הוא פקטור משמעותי המאפשר חיסכון של אלפי שקלים בשנה.

אז על מה מדובר

מדובר במכשיר קטנטן המתחבר לטלוויזיה ולאינטרנט הביתי (רצוי מינימום 40 מגה) החיבור לאינטרנט יכול להתחבר פיזית ע"י כבל רשת או לחלופין להתחבר ללא כל חיווט ישירות לרשת הביתית באמצעות חיבור ה- Wi-Fi. רוב המכשירים מבוססי מערכת הפעלה אנדרואיד כך שניתן להתקין אפליקציות נוספות כגון: דפדפן לגלישה באינטרנט, אפליקציית פייסבוק, יוטיוב, סקייפ ועוד.

אפליקציית קודי ( KODI) למשל, מגיעה מוגדרת מראש עם שירותים כמו Genesis המאפשר לחפש דרכו סרטים ותוכניות טלוויזיה להזרמה ישירה. כל התוכן מסודר לפי קטגוריות ותתי קטגוריות כמו פופולריות או ז'אנר, סרטים חדשים, סרטים לפי שנה ועוד. רוב הסרטים והסדרות עם תרגום בעברית,  מי שמעוניין בתרגום נוסף יוכל להוריד אותו ישירות מהאפליקציה ללא צורך בחיפוש ידני.

בגזרת הילדים השפע הוא עצום ובעצם יש הכל!!! סדרות וסרטים מדובבים, תוכניות פופולריות ועוד.

המפרט הטכני

לא כל מכשיר סטרימר יוכל להציג בצורה טובה וללא תקלות את היתרונות שציינו, ברכישת סטרימר רצוי לבחור מכשיר בעל נתונים טכניים המאפשרים הרצה חלקה של המערכת ללא הודעות שגיאה ותקיעות של המכשיר.

רצוי מכשיר עם מעבד חזק ( Quad Core) זיכרון (RAM) של בין 1 ל 2 ג'יגה וזיכרון פנימי ׁ(ROM) ׁׂשל לפחות 8 ג'יגה, פורמט הוידאו הנתמך צריך לכלול את הפורמטים : VOB, TP, MKV, ASF, MP4, MOV, FLV, DAT, RM, MPG, RMVB, AVI, MPEG, TS, WMV ובפורמט סאונד : FLAC, APE, WMA, AAC, OGG

הדגמים הפופולריים כיום הם : MINIX NEO, PIPO, Xtreamer Wonder, Ditter, Raspberry Pi ועוד.

שימו לב :  הסטרימר עדיין לא בא להחליף את הממיר הדיגיטלי, לצורך צפייה בערוצי הטלוויזיה הבסיסים בצורה איכותית וטובה עדיין יש צורך בממיר דיגיטלי ואנטנה מותאמת.

 

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים צרו איתנו קשר – לחץ כאן

 

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ