עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מרץ - 21 - 2013

צילום מעמוד פייסבוק של השר גילעד ארדן

לשר הנכנס גלעד ארדן שלום, ראשית ברכות לרגל כניסתך לתפקיד שר התקשורת (והגנת העורף) כיו"ר וועדת הכלכלה לשעבר, וכח"כ הבקיא בתהליך הארוך אותו עבר קודמך בתפקיד עד להישגיו  הכבירים בתחום הסלולר, הטלוויזיה הרב ערוצית וכמובן יישומה של רפורמת עידן פלוס, אתה כבוד השר המעומד הראוי ביותר לרשת את מקומו של השר לשעבר משה כחלון, אנחנו עדיין זוכרים לך את חוק הטכנאים המוצלח אותו יזמת ושאר פעולותיך הפרלמנטריות הרבות.

המלאכה  כפי שאתה יודע עדיין רבה וארוכה, בעיות רגולטוריות רבות והחלטות ניהוליות דחופות מצריכות את התערבותך המידית, חוק מיזוגה של מועצת הכבלים והלוויין עם הרשות השנייה כבר הוכן נבנה ונבחן ע"י הממשלה הקודמת, הגיע הזמן לקבל את ההחלטה ולהפסיק את הסאגה שבו גופים רגולטוריים שונים מפקחים ע"פ  נהלים שונים על שחקני שוק הטלוויזיה, שקשורים אלה באלה.

ברשות השידור הגיע הזמן לעשות סדר! סגירת אגף הגבייה וביטול גביית האגרה יחסכו למדינה מעל ל- 34 מיליון שקלים, שמבוזבזים כיום רק על מנגנון הגבייה המסורבל. קביעת מקור תקציבי רב שנתי בתקציב המדינה יאפשר את המשך הרפורמה ברשות השידור, בדרך לקידום שידור ציבורי עצמאי ואיכותי. ומעל הכל, ביטול האגרה יחסוך לציבור הרחב עגמת נפש רבה במפגש עם הגבייה השרירותית והלא יעילה.

יש להמשיך ולעודד את רפורמת עידן פלוס ולאפשר לציבור אלטרנטיבה חינמית, חוק הערוצים החדש עבר בכנסת ועדיין חצי מיליון בתי אב בישראל שרכשו ממיר דיגיטלי ממתינים ומשתוקקים להוספתם של ערוצים נוספים למערך.

כבוד השר,  המלאכה עוד רבה, אנחנו מחזקים את ידייך ומאמינים שאתה האדם הנכון במקום הנכון לבצע סוף סוף את השינויים הדרושים והמתחייבים לרווחת הציבור בישראל.

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ