עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 10 - 2012

מיד לאחר אישור חוק ה dtt אזרחים רבים שאלו את השאלה המתבקשת לגביי לוחות הזמניים להוספתם של ערוצים נוספים, כמו כן אזרחים רבים אשר מחזיקים ברשותם ממיר דיגיטלי ונאלצים לחוות כמעט מידי יום קליטה חלקית או הפרעות בשידור קיוו (ועדיין מקווים) לשיפור באיכות הקליטה.
ע"פ הצהרת הרשות השנייה, הרשות משפרת ומשדרגת את המערך מידי יום במטרה להגיע לקליטה מלאה ואיכותית בכל חלקי הארץ ואכן, בשנה האחרונה פחתו התלונות הנוגעות לאיכות הקליטה, מניסיוננו, רבות מהתלונות בנושא זה אינם מוצדקות וניתן לשפר את הקליטה בקלות, ע"י שדרוג האנטנה והצבתה במקום מתאים.
אתמול בישיבת הממשלה הציג שר התקשורת משה כחלון את פעילות משרדו החל משנת 2009, בפרק שעסק בעידן פלוס ובחברות הכבלים והלוויין בלטו מספר נתונים מעניינים, כמות הממירים הדיגיטליים שנמכרו עמדו על כ 350 אלף, כמו כן ע"פ משרד התקשורת אחוז הנוטשים את חברת HOT ו YES בשנה לטובת מערך עידן+ עומד על כ 12%. נתון לא פחות מעניין הוא שלמרות אחוזי הנטישה ולמרות שבוטלו קנסות היציאה, חברות הכבלים והלוויין הצליחו במהלך שנת 2011 להגדיל את הכנסותיהן למנוי, "בחברת HOT ההכנסות למנוי ב-2011 עמדו בממוצע על 224 שקל לחודש, לעומת 220 שקל לחודש ב-2010. בחברת yes הצליחו להעלות את ההכנסות פר מנוי מ-230 שקל לחודש ב-2010 ל-232 שקל לחודש ב-2011."

מקרב רוכשי הממירים ישנם צופים רבים שעדיין מנויים לחברות הכבלים והלוויין וממתינים להעשרת התכנים ולהוספתם של ערוצים נוספים ע"מ לנטוש סופית לטובת הרפורמה החינמית.
הערוצים כיום אינם מספקים ואינם מתאימים למשפחה ממוצעת שמעוניינת לראות בסל הערוצים ערוצי סרטים, ערוצי ילדים, ספורט ועוד. על-פי ההצהרות בתקשורת בחודש הקרוב יעלה לאוויר ערוץ 23 (החינוכית) ולאחר מכן יצטרפו לממיר ערוצי רדיו מתחנות ארציות ואזוריות. בסקר חדש שמוצג כרגע באתר רואים את המגמה הברורה מצד צופי עידן פלוס לראות יותר ערוצי סרטים וסדרות ולאחר מכן ערוצי ילדים.
לאחר הוספת ערוץ 23 וערוצי הרדיו התכנון להוסיף את ערוץ 9 המשדר בשפה הרוסית, ערוץ 24 (המוזיקה) ערוץ בערבית וכן ערוץ נוסף שישודר בטכנולוגית HD שהתכנים אותם הוא יכיל עדיין לא גובשו.

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ