עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

יולי - 29 - 2012

בטרם החלה המהפכה הדיגיטלית של עידן פלוס, היו כ- 200  אלף צופים שצפו בשידורי ערוץ 2 והערוץ הראשון בשיטה האנלוגית הישנה, כיום לאחר שנה וחצי מתחילת הרפורמה צופים בעידן פלוס כמעט חצי מיליון אזרחים שבחרו להתחבר לששת הערוצים של עידן+ ולהימנע מתשלומים קבועים והתחייבויות לחברות הכבלים והלוויין. בימים אלו עם צירופם של החינוכית 23 ותחנות הרדיו הארציות והאזוריות גודל קצב המצטרפים באלפי מינויים כל חודש, על אף הפרסומים בשבוע האחרון על צירוף ערוץ 23 לממיר הדיגיטלי למעשה הערוץ משדר כבר מחודש מאי, השינויים האחרונים נוגעים דווקא לשידורי הרדיו שעד לפניי כמה ימים כללו רק תחנות מקומיות/אזוריות וכיום כוללות את תחנות הרדיו הצבאיות גלגל'צ וגל"צ וכן תחנות הרדיו של רשות השידור, רשת א', רשת ב', רשת ג', רשת ד', קול המוסיקה, רק"ע, מורשת ו-88.

שיעורי חדירת הערוצים החינמיים בקרב האוכלוסייה באירופה

לאחר הכנסתו של הערוץ השישי למערך הדיגיטלי התכנון בשלב הבא להוסיף את ערוץ המוזיקה 24 וערוץ 9 המשדר לאוכלוסיה הרוסית. ערוץ זה הפונה לאוכלוסייה ישראלית מורחבת המונה 1,200,000 דוברי רוסית המהווים כ- 20% מצופי הטלוויזיה משדר תכניות אקטואליה, סרטים וסדרות ולמעשה מושך גם צופים שאינם דוברי את השפה, לאחרונה משלב הערוץ משחקי ספורט ותכניות ספורט שאינן משודרות בערוצים הרגילים, לאחרונה אף פורסם שבעקבות החשש מסגירת ערוץ 10,מועדון מכבי -תל אביב בכדורסל במגעים עם ערוץ 9 לשידור העונה של משחקי הקבוצה ביורוליג, במידה וזה אכן יתרחש אין ספק שקרנו של הערוץ תעלה.

לאחרונה מועצת הכבלים והלוויין אישרה  את מתווה השימוע הציבורי שהיא עורכת לחברות הכבלים והלוויין בנוגע לחבילה הצרה שהחברות יחויבו לספק לצרכנים, ככל הנראה התוצאה הסופית תחייב את חברות hot ו yes להציע לציבור חבילה צרה שתכלול מגוון  ערוצים בסיסיים, ולצדם ארבעה ערוצים תוכניים לפחות בנושאי ספורט, ילדים ונוער, סדרות וסרטים, וחדשות עולם. חברת בזק שמתכוונת להיכנס לשוק הטלוויזיה הרב ערוצית באמצעות ממיר דיגיטלי מתכוונת לשווק  בחודשים הקרובים ממיר המתחבר לרשת האינטרנט הביתי ומאפשר צפייה בעידן פלוס ובתכניות מוכנות מראש כדוגמת ה VOD. במהלך השבוע האחרון החברה השיקה את "PC On TV" – מתאם אלחוטי שמחבר בין המחשב לטלוויזיה ומציע יכולות שלא קיימות ברוב הסטרימרים. "PC On TV" תומך בשידור תכנים באיכות HD ומשלב את הטלוויזיה הסלונית הביתית למסך נוסף שמחובר אל המחשב ומאפשר פעולות אינטרנטיות רשתיות רגילות כשל מחשב רגיל, עדיין לא ברור האם מדובר במוצר של בזק לטלוויזיה הרב ערוצית או שמדובר במוצר משלים/אחר לשירות זה.

שידורי עידן פלוס העכשוויים והעתידיים ישולבו בעתיד הקרוב בכל הרכיבים הכוללים את הטלוויזיה הרב ערוצית ללא קשר לחברת בזק, סלקום או פרטנר, השאלה כמה כסף הם יידרשו ומה יהיו השרותים הנוספים אותם הם ישלבו בנוסף לתכנים הרגילים החינמיים של עידן פלוס. על אף המגמה החיובית ההמלצה לבחון היטב שירותים אלו ע"מ לוודא ששוב אנחנו לא מתחייבים ומשלמים על שירות ומוצרים שמגיעים לנו בחינם או שניתן לוותר עליהם.

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ