עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ספטמבר - 10 - 2013

אם כבר הזמנתם ממיר הביתה או שאתם מתכננים לרכוש ממיר דיגיטלי לצורך מעבר לצפייה בשיטת השידור החינמית, ולהיפטר אחת ולתמיד מחברות הכבלים והלוויין, אחת השאלות שבטח תעסיק אתכם היא איכות הקליטה. את הפוסט הזה אני רוצה להקדיש לנושא הקליטה ואיכות הצפייה, אני אקדים ואומר בנחרצות איכות הקליטה מצוינת. מי שייצפה באחד מערוצי עידן פלוס לא יידע להבדיל האם מדובר בערוץ המשודר דרך הוט, יאס או עידן פלוס, אך יש מספר נקודות חשובות שברצוני להבהיר, שיחסכו לנו דאגות מיותרות.

כיום ניתן לקלוט את שידורי עידן פלוס בצורה מלאה ואיכותית ובאיכות דיגיטלית בכל רחבי הארץ, אך אחידות הקליטה היא לא קבועה, לדוגמה ייתכן והשכן שלכם קולט מצוין ללא שום בעיה ודווקא אתם תקועים עם קליטה מקרטעת או אפילו סובלים מחוסר קליטה מוחלט, הסיבה נעוצה במספר גורמים מרכזיים:

    • ממיר לא איכותי.
    • מיסוך קליטה – אתם גרים בקומות נמוכות או בבתים הפונים לאזור ללא שידור.
    • האנטנה לא ממוקמת במקום נכון.

 

המצבים בהם ניתן לקלוט 

מצב א' – חיבור הממיר וייצוב האנטנה הפנימית סמוך או אפילו ע"ג הממיר, אין צורך בעזרים נוספים.

מצב ב' – חיבור הממיר, יש צורך בהחלפת האנטנה של הממיר באנטנה מוגברת (פסיבית/אקטיבית) במצבים מסוימים יש צורך רק בהוצאת וקיבוע האנטנה של הממיר או אנטנה מוגברת אחרת מחוץ לחלון.

מצב ג' – קיבוע אנטנה מרכזית מחוץ לבית, האנטנה אינה גדולה במיוחד ואינה מזכירה את האנטנות המפלצתיות שהיו בעבר על גגות הבתים, השימוש באנטנה כזו מחוץ לבית נועד לאזורים בעייתיים במיוחד ונותן פתרון קליטה מושלם.

אנטנה חיצונית מוגברת - סוף לבעיות הקליטה

אנטנה חיצונית מוגברת – סוף לבעיות הקליטה

צופים שאינם מכירים את מצב ב' ו ג' עלולים להתאכזב ולמצוא עצמם מתוסכלים מאיכות הקליטה, מה גם שלפעמים רכישה של אנטנה מוגברת כזו או אחרת לא נותנת פתרון. דוגמה נוספת, ייתכן וגרתם בקומה עליונה באזור עם קליטה מעולה ועברתם לגור בעיר אחרת בקומה נמוכה והממיר כבר לא קולט. אם אתה לא מכיר מה האופציות שעומדות לרשותך, אין ספק שהמצב מתסכל.

על אף כל ההסברים המעט משעממים שכתבתי צריך לזכור שמדובר בקניה והתעסקות חד פעמית, ברגע שהקליטה איכותית, והכל מותקן בצורה נכונה אסתטית ומקצועית ההנאה משידורי עידן+ הקיימים והעתידיים תהיה מובטחת.

למי שמעוניין לחסוך את כל הבדיקות, האתר מאפשר להזמין נציג אליכם הביתה עם ממיר איכותי וציוד נוסף במידת הצורך, התשלום יהיה רק לאחר שתוודאו שהקליטה היא איכותית ומתאימה לאזור מגוריכם ולטלוויזיה שברשותכם – לפרטים נוספים  לחץ כאן – עכשיו במבצע!!

 

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ