עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ספטמבר - 20 - 2012

 

אם שנת 2012 הייתה השנה ששוייכה למהפכה בתחום הסלולר, ללא כל ספק שנת 2013 תיחשב כשנה של המהפך בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית, על אף שהורגלנו במהלך השנים לשירות של 2 חברות בלבד רפורמת עידן פלוס והשינויים הרגולטוריים האחרונים ניערו את השוק והכניסו שחקנים נוספים שהמגמה העיקרית לשמור על איכות השירות מחד ולהוריד את העלויות הגבוהות מאידך. כפי שציינו כאן באתר לפניי כ-4 חודשים, חברות הסלולר שניזוקו מהרפורמה בתחומם מתכוונות להשיג דריסת רגל, חברת פרטנר בחרה בפלטפורמה של חברת Comigo הישראלית וסלקום לעומת זאת בחרה בענקית התקשורת השבדית אריקסון כספקית הפלטפורמה שלה. החודש שמענו על חברת samsung ישראל אשר השיקה שירותי טלוויזיה אינטראקטיבית – smartTVod  המאפשרת צפייה בעשרות ערוצי טלוויזיה ובאלפי טכניים באמצעות חיבור לאינטרנט שיוטמע בכל הטלוויזיות החכמות שלה וזאת בנוסף לערוצי עידן+ שיוצגו דרך הממיר המובנה של הטלוויזיה, השירות ע"פ סמסונג ישראל יעלה כ-30 ש"ח בחודש למעט סרטים/סדרות בהזמנה אישית שיתומחרו בנפרד, לדברי ברק פלצ'י מנהל השיווק של סמסונג ישראל, "זהו צעד משמעותי של סמסונג בהענקת חווית תוכן ייחודית לצרכני SMART TV. מדובר במהפכה אמיתית. אין לי ספק שזו רק ההתחלה ועד לסוף השנה נכפיל את כמות התוכן ונאפשר לצרכן הישראלי ליהנות מהטלוויזיה המתקדמת ביותר הכוללת תוכן מגוון ואיכותי".

יחד עם זאת מדובר בשירות שעדיין קורם עור וגידים, השימוש בשירות ייאלץ את המעוניינים להחליף את הטלוויזיה בבית, מה שלא יהיה בהכרח צעד נבון לאור כניסתם הצפויה של חברות פרטנר וסלקום שממתינות בימים אלו לסיוע מצד משרד התקשורת בהוזלת תעריפי האינטרנט לצורך השקת שירותיהם, ייתכן מאוד שהשירותים אותם הן יציעו ישתוו ואף ישיגו את השירות החדש של סמסונג ישראל.

לסיכום :

מידי חודש אנחנו נמשיך לשמוע על השקה של שירות כזה או אחר, חברת HOT וחברת yes ששולטים היום בשוק עתידים מן הסתם להוזיל מחירים, מה גם שהחלטת הממשלה לחייב אותם לשווק חבילה צרה במחיר מוזל שרירה וקיימת, השירותים שמציעות כל החברות עדיין לא גובשו סופית, עדיין לא ברור מה יהיו המחירים הסופיים והאם בסופו של יום השירות באמת יהיה איכותי וזול יותר מהשירות של חברות הכבלים והלוויין, ציבור צופי הטלוויזיה ששילם עד היום סכומי עתק על שירותי הטלוויזיה זהיר ומחושב, הפתרון החינמי של רכישת ממיר דיגיטלי עידן פלוס ללא התחייבות וללא כל תשלום נוסף מאוד קורץ לחלק נרחב באוכלוסיה, בייחוד לאור התקופה הכלכלית הקשה שעוברת עלינו, החברות שמעוניינות להצטרף למירוץ יהיו צריכות הפעם להתאמץ ולהשקיע הרבה יותר ע"מ לראות את כרטיס האשראי שלנו שוב.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ