עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אוגוסט - 11 - 2013

24

הערוצים הייעודים 24 ו 9 המשודרים כיום רק באמצעות חברות hot ו yes יצטרפו ככל הנראה כבר לקראת סוף השנה או תחילת השנה הבאה למערך עידן+, הוספת הערוצים מתאפשרת הודות לסיום הפעולות ההנדסיות והטכניות שהרשות השנייה ביצעה בחצי השנה האחרונה, פעולות אלו מאפשרות כיום להוסיף אפיקי שידור נוספים ולהגדיל את המערך בערוצים נוספים.

ערוץ 24 המכונה "ערוץ המוזיקה" מיועד לחובבי המוזיקה ומשדר ברוב הזמן תכניות מוזיקה, קליפים שעשועונים ועוד.

כאמור הערוץ השני שיתווסף הינו  ערוץ 9 המכונה גם "ישראל פלוס" המשדר לציבור דוברי השפה הרוסית בישראל, הערוץ דואג לשדר את רוב תוכיותינו בכתוביות בעברית מה שגורם לישראלים רבים  שאינם דוברים את השפה למצוא בערוץ עניין, ערוץ 9 משדר תכניות חדשות, אקטואליה, שעשועונים סרטים וסדרות.

שילובם של ערוצים אלו במסגרת מערך עידן פלוס יעבה את המערך ל–8 ערוצי טלוויזיה ועוד 14 תחנות רדיו. במקביל להוספתם של הערוצים הנ"ל במשרד התקשורת שוקדים בימים אלו על ניסוח מכרזים לצורך הוספתם של ערוצי טלוויזיה ייעודים נוספים שישולבו בעידן+ ויעסקו בספורט, סרטים, ילדים ועוד.

ע"פ הנתונים, כיום מונה מערך עידן פלוס למעלה מ 500 אלף בתי אב שבחרו להתחבר לשיטת החינמית ולסיים את התקשרותם עם חברות הכבלים והלוויין, החיבור למערך הינו בחינם ומצריך רכישת ממיר דיגיטלי. שילובם של ערוצים אלו במערך עידן+ יגביר את הפופולריות והביקוש לאלטרנטיבה החינמית.

הודעה על הוספתם של הערוצים הנ"ל תפורסם בין היתר גם כאן באתר, בעלי ממיר דיגיטלי יצטרכו לבצע סריקה מחודשת לצורך זיהוי הערוצים, הדרכה והסבר מפורטים ניתן עם קבלת ההודעה על הוספת הערוצים.

אנו מזמינים אתכם להצטרף לדף הגוגל  או הפייסבוק שלנו ע"מ לקבל את החדשות ראשונים.

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ