עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 9 - 2013

Image and video hosting by TinyPic

אם גם אתם מאלו ששוקלים ברגעים אלו ממש להצטרף למערך עידן פלוס וליהנות מערוצי טלוויזיה והרדיו המשודרים בחינם דרך ממיר דיגיטלי, רוב הסיכויים שאתם משתייכים לאותם אלו המעוניינים לחסוך את הכסף שמשולם לחברות הכבלים והלווין, בטח כבר הבנתם שבחישוב שנתי מדובר באלפי שקלים שניתן לחסוך אותם למטרות הרבה יותר ראויות, בימים שהמצב הכלכלי כה מסובך וקשה בטוח שאותם אלפי השקלים יכולים בקלות לחסוך לנו חודש של שכר דירה או משכנתא, שכר לימוד, או הוצאות שוטפות, התשלום השנתי לחברות הוט או יאס בקלות יכול לחסוך לנו כ 8 חודשים בשנה  של תשלום חשמל, תודו שאף פעם לא הסתכלתם על התשלומים בצורה כזו, אזרחי מדינות רבות בחו"ל משלמים דולרים בודדים עבור חבילות ערוצים, בישראל אנחנו נאלצים ממש לפגוע באחוז ניכר מהמשכורת שלנו רק עבור השעתיים המסכנות שאנחנו רואים טלוויזיה בערב, זה לא פייר וזה לא צודק! הניתוק מחברת הכבלים חוסך לנו ולילדים מעל 250 ש"ח בחודש! סכום בהחלט לא מבוטל. מעל 3000 ש"ח בשנה, מעל 30,000 ש"ח בעשר שנים!! מי אמר דן חסכן ולא קיבל?

ההצטרפות לרפורמה החינמית בחלק מהמקרים היא לאו דווקא ממניעים של כסף, נתקלנו רבות במשפחות שמחפשות איכות חיים, כיום בעידן האינטרנט, הסמארטפונים, הטאבלטים, קונסולות המשחק, המשפחה ממש בוהה עצמה לדעת ומעל הכל מרחפת ברקע הטלוויזיה הרב ערוצית עם שלל הערוצים מסיחי הדעת, דילול שפע הערוצים באמצעות ממיר דיגיטלי תורם לבניית המסגרת המשפחתית לזמן איכות ולסביבה התפתחותית מתאימה וטבעית.

אם את משתייכים לאותם אחוזים שצופים באדיקות ובהתמכרות בסרטים וסדרות, או שאתם כבר מכירים  בע"פ את מדריך הערוצים של ערוץ ויוה או לחילופין לא מפסידים שום משדר ספורט ומזפזפים בשפע ערוצי הספורט היקרים של חברות הכבלים והלווין, עידן פלוס לא מתאים לכם! עם שישה ערוצים (ובעתיד יותר) נכון להיום לא תשרדו.

במחלקת הילדים הסיפור לא מסובך, ערוץ 23 משדר משעות הבוקר המוקדמות תוכניות ילדים עד 17:00 אחה"צ. ממיר דיגיטלי טוב, מאפשר כיום דרך חיבור USB לחבר התקן חיצוני כגון, דיסק און קי או הרדיסק חיצוני ולצפות בשלל סרטים ותוכניות שהעתקם מבעוד מועד. אם אתם גם אוהבים להקליט מהטלוויזיה את התוכניות האהובות עליכם הממיר יעשה את זה עבורכם בלי שום תוספת של 9.99 ש"ח, פה אף אחד לא יגזור עליכם קופון.

(אתם מוזמנים לעשות לנו לייק ולהמשיך את הדיון בנושא בדף הפייסבוק שלנו, ממש כאן למטה)

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ