עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 10 - 2012

לאחר עיכובים ושינויים של הרגע האחרון היום בשעה 14:00 אושר בכנסת חוק עידן פלוס, עם השלמת החקיקה יאפשר החוק הוספת ערוצים נוספים ויאפשר העברת תקציב נוסף ממשרד האוצר לרשות השנייה ע"מ להשקיע בהוספת הערוצים.
הערוצים המתוכננים להתווסף הם: ערוץ החינוכית,ערוץ 24, ערוץ בשפה הרוסית (9), ערוץ בערבית וערוץ נוסף ככל הנראה באיכות HD שעדיין לא סוכם מה ישדר וייתכן שישמש כערוץ סרטים/סדרות.
חברות הוט ויאס וכן חברות קשת ורשת הצליחו חלקית למנוע את אישור החוק במלואו ולמעשה באמצעות לחץ מסיבי על חברי וועדת הכלכלה באמצעות לוביסטים (ערוץ 2 רשת שוכרת את משרד הלובינג אימפקט, קשת את משרד הלובינג פוליסי וערוץ 10 את משרד הלובינג גלעד HOT שוכרת את משרד הלובינג גורן עמיר, yes את משרד הלובינג כהן-רימון-כהן) ושאר שיטות ודרכים למנוע מהרפורמה להתפתח ולאפשר צפייה ב 18 ערוצים שחלקם יהיו ערוצים ייעודיים כדוגמת, ערוצי ילדים,ספורט,טבע וכו'.
כבר בתאריך 28.10.2011 אתר עידן פלוס זיהה את האפשרות לסינדול החוק ולהקטנתו למימדים שחברות התקשורת הגדולות יוכלו לחיות איתו ולהמשיך להרוויח סכומי עתק בשנה, באמצעות עצומה (לחץ כאן) ניסינו לאותת לחברי וועדת הכלכלה לא להתקפל מול החברות הגדולות והפרטיות ולאפשר לציבור להנות מטלוויזיה חינמית רב ערוצית כמו הרבה מדינות בעולם.
עובדה זה אינה ממעיטה בהישג הגדול של וועדת הכלכלה, כרמל שאמה הכהן, והשר כחלון, עדיין מדובר בהישג ובצעד ענק, האפשרות לטלוויזיה רב ערוצית שתכלול ערוצים נושאיים/נישתיים תשוב ותדון בכנסת בעוד כשנתיים.
שר התקשורת משה כחלון: אמר היום "מאות אלפי משפחות ייהנו מצפייה בערוצים רבים תמורת תשלום חד פעמי ונמוך".

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ