עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ינואר - 19 - 2015

במסגרת ההחלטה של חברת הוט לנתק את כל מנויה המחוברים באמצעות החיבור האנלוגי, היום במהלך הבוקר ינותק השירות באזור נתניה והסביבה. השירות האנלוגי המאפשר חיבור ישיר של הטלוויזיה לכבלים ללא צורך בממיר דיגיטלי שימש בעיקר עד היום עשרות אלפי לקוחות שבחרו כבררת מחדל לשלם כמה שפחות לחברת הוט בתשלום קבוע מבלי להשכיר מהחברה את הממיר הדיגיטלי (או מספר ממירים במקרה של כמה טלוויזיות) שבד"כ גורר אחריו תשלומים נוספים כתוצאה מחבילות רחבות יותר ושירותים נוספים בתשלום שממיר מסוג זה מציע.

לאחר קבלת אישור ממועצת הכבלים והלוויין כבר בשנת 2009 החליטה חברת הוט ליישם השנה את ההחלטה לניתוק סופי של מנויה האנלוגיים והפרדות מוחלטת מהשיטה האנלוגית, לטענת חברת הוט הצורך במהלך נועד לאפשר לערוצים חדשים להתווסף וכן לצורך הוספתם של ערוצי HD  ו VOD וכל זאת באמצעות רוחב הפס שיתפנה מהניתוק האנלוגי הצפוי.


הכמות המדויקת של המנויים האנלוגיים שעתידים להתנתק מהשירות אינה ברורה ולהערכתנו גם בחברת הוט מתלבטים לגביי המספר הסופי, הסיבה נעוצה באופי השירות המאפשר התחברות פיראטית לשירות האנלוגי ללא בקרה וביקורת מצידה של חברת הוט ואלפים הם האזרחים שמנצלים את ה"פירצה" במגמה להנות מטלוויזיה בחינם.
מניתוקי באזורים אחרים מסתבר שחלק ניכר מ"מינויים" אלו עשו את בחירתם וממשיכים להינות מהשירות החינמי שמציע עידן פלוס.

עדכון לתאריך 03 ביוני 2015

היום ובמהלך הימים הקרובים ינותקו האזורים : חולון, ראשל"צ, אזור ובית דגן. מדיווחים שקיבלנו לקראת סוף החודש ינותקו אזורים נרחבים מהעיר בת-ים ורחובות נוספים מתל-אביב (דרום).

יש לכם שאלות נוספות ? מעוניינים להצטרף ? נשמח  לעזור ולעמוד לרשותכם.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ