עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

יוני - 10 - 2012

הרבה צופים שאלו אותנו, כיצד לבחור ממיר מתאים ?

מכל מגוון המחירים והסוגים איך נדע מה מתאים לנו ביותר ?

אתחיל ואומר שכל הממירים הדיגיטליים למעשה משמשים לאותה מטרה והיא כמובן קליטה של הערוצים הדיגיטליים הקרקעיים, השידור כפי שצוין לא פעם אצלנו באתר נעשית דרך משדרים שהוצבו בכל רחבי הארץ ע"י הרשות השנייה ולמעשה דרך הממיר הדיגיטלי ניתן לקלוט את אותם  המשדרים שמשדרים ישירות אלנו  לטלוויזיה את הערוצים השונים.

ממירים רבים מגיעים עם אפשרויות רבות המשולבות בתוכם כגון : אפשרויות הקלטה באמצעות חיבור USB , אפשרות לצפייה בפורמטי וידיאו וקבצי תמונות שונים, אפשרות לצפייה באיכות HD ועוד, חשוב בעת הרכישה להבחין מהם יציאות השידור (הוידאו) כגון : Composite / SCART / HDMI , ממיר טוב אמור לכלול בתוכו את כל היציאות הנ"ל, לדוגמה רכישת ממיר עם יציאת SCART  בלבד עלולה לא להתאים לטלוויזיה שברשותכם ולגרום לעוגמת נפש. דוגמה מצויינת הוא הממיר של חברת LENCO דגם LSTB-T8000 שנמכר בימים אלו ב 99 ש"ח בלבד ומאפשר חיבור SCART  שאינו מתאים לחלק גדול מהטלוויזיות.

רובם של הממירים הנמכרים בארץ תומך בכתוביות ובממשק בשפה העברית, כבר נתקלנו במקרים בהם לקוחות התפתו למחירים "אטרקטיביים" ולאחר החיבור הסתבר שהממיר אינו מותאם לשפה העברית והכתוביות מוצגות הפוך (ג'בריש). שיטת השידור המקובלת בישראל היא PAL  (ראשי תיבות – Phase Alternating Line), מדינות מסוימות בעולם משדרות בשיטת NTSC וממיר כזה לא יתאים בישראל, ממיר דיגיטלי טוב יאפשר מעבר אוטומטי בין PAL לבין NTSC  מבלי להטריד אותנו בחיפוש אחריי הגדרות מבלבלות. רצוי לקחת בחשבון שממירים רבים וטובים מאפשרים מפעם לפעם לבצע עדכון תוכנה לטיפול בבאגים ולשדרוג הממיר הדיגיטלי, לכן בהוספה של מספר שקלים אתם נהנים ממיר טוב שמתעדכן לאורך זמן.

ולבסוף חשוב מאוד לוודא את האחריות  על הממירממירים רבים משווקים כיום ע"י משווקים לא מורשים ובשעת תקלה אתם עלולים להיתקע עם מכשיר שאיש לא ירצה לקחת עליו אחריות.

לסיכום – הנקודות החשובות בעת קניית ממיר :

1. דגם הממיר – חלק ניכר מהממירים הם "מוצר מדבקה" רצוי לוודא את שם החברה ומי עומד מאחוריה.

2. אנטנה – הממירים מצוידים במקלט עם אנטנה פנימית שאמורה לקלוט את השידורים הללו. במקרים רבים, יש צורך לחבר אנטנה חיצונית כדי לסייע לקליטה טובה יותר. ישנם ממירים שנמכרים בתוספת אנטנה חיצונית כזו, ואם לא, ניתן לרכוש אותה במחירים שבין 100 ל-200 שקל. במקרים מסוימים, יש צורך ב'אנטנה אקטיבית', שמאפשרת קליטה משופרת בהרבה אך היא גדולה יותר, ועלותה מאות שקלים.

3. יציאות שידור – לוודא שהיציאות בממירים מתאימות לטלוויזיה שברשותנו.

4. תמיכה : בשידורי PAL, תפריט בעברית, כתוביות בעברית.

4. הקלטה – במידה ואתם מעוניינים, הדגישו בעת הקנייה על רצונכם  בממיר מקליט, קחו בחשבון, שהקלטה מנצלת בערך 1.5MB לדקה,  כמו כן וודאו איזה סוגי פורמט קובץ הממיר יכול להציג.

5. עדכון קושחה  – רצוי.

6. אחריות – לוודא שהמשווק הנו מורשה והאחריות תקפה.

7. למי שמעוניין לחסוך את כל הבדיקות, אתר עידן פלוס, מאפשר להזמין נציג אליכם הביתה עם ממיר מתאים ואיכותי, התשלום עבור הממיר יהיה רק לאחר שתוודאו שהקליטה היא איכותית ומתאימה לאזור מגוריכם ולטלוויזיה שברשותכם – לפרטים נוספים – לחצו כאן

צפייה מהנה!

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ