עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אפריל - 8 - 2013

אנטנה מותאמת לקליטת שידורי עידן+

על אף שרוב לקוחות עידן פלוס נהנים מקליטה איכותית וטובה של ששת (נכון להיום) ערוצי החינם המשודרים  באיכות דיגיטלית, עדיין האפשרות לקלוט את הערוצים בצורה איכותית רק עם האנטנת סטיק הקטנטנה שמגיעה עם הממיר אינה נחלת הכלל, צופים רבים עדיין מתמודדים עם בעיות קליטה ברמה כזו או אחרת, מטבע הדברים קליטה אחידה ללא צורך באמצעי עזר לא תתממש בכל מקום בישראל, מדובר בצופים שהטלוויזיה מונחת בקומות נמוכות, בחדרים פנימיים, או שאזור המגורים הוא אורבני עד לכדי שיבושי קליטה.

בנובמבר האחרון כתבנו על בחירת אנטנה דיגיטלית, לשם הדיוק  צריך לכתוב, בחירת "אנטנה לצורך קליטת השידורים הדיגיטליים", פירטנו את סוגי האנטנות וציינו שחלק ניכר מהבעיות נפתרות ברכישת אנטנה פנימית מוגברת או חיצונית, לא פעם צופים שאלו אותנו כיצד לנהוג כאשר גם העזרים הנוספים אינם ממש יעילים ולא מאפשרים קליטה איכותית ורציפה.

ובכן אם חשבנו בעבר שנפטרנו סופית מהאנטנות על הגגות התשובה היא חלקית,  רוב הצופים אינם זקוקים לאנטנה חיצונית , האנטנה החיצונית עצמה קטנה בהרבה מהאנטנות המסיביות והגדולות הזכורות לנו מהעבר הרחוק. מבלי להיכנס לנתונים ולהסברים טכניים עמוקים, אנטנה ייעודית לקליטת השידורים הדיגיטליים בישראל בנויה בהתאם לגל המשודר, אנטנה נכונה שכוונה בצורה מקצועית תאפשר את קליטת הערוצים ותחנות הרדיו בצורה איכותית חלקה ורציפה.

למי זה מומלץ ?

אם כבר ניסיתם הכל, שזה אומר אנטנות מוגברות, או לחלופין להוציא את האנטנה שמגיעה עם הממיר מחוץ לחלון ועדיין הקליטה לא לשביעות רצונכם, סימן שזה הזמן לשקול התקנת אנטנה. אנטנה חיצונית ברוב המקרים תעשה סוף לבעיות הקליטה אחת ולתמיד. התקנת האנטנה לא בהכרח היא על הגג ומפאת גודלה הקטן יחסית ניתן אף להתקינה בחזית המבנה, עלות התקנת אנטנה לממיר הדיגיטלי משתנה בהתאם למיקום הבית והטלוויזיה/יות, המחיר הסטנדרטי של האנטנה ההתקנה והתשתית הנלווית (כבלים,מתאמים,מפצלים וכו') יכול לנוע בין 450 ל 800 שקלים, מניסיוננו התאמת אנטנה מותאמת וייעודית פותרת את הבעיה אחת ולתמיד, כמובן שאנטנה אחת יכולה לשמש מספר טלוויזיות בבית ואף בבניין.

למי שמעוניין לחסוך את כל הבדיקות, האתר מאפשר להזמין נציג אליכם הביתה עם ממיר איכותי וציוד נוסף במידת הצורך, התשלום יהיה רק לאחר שתוודאו שהקליטה היא איכותית ומתאימה לאזור מגוריכם ולטלוויזיה שברשותכם – לפרטים נוספים – לחץ כאן – עכשיו במבצע!!

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ