עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ינואר - 4 - 2018

המפץ הגדול בשוק הטלוויזיה התרחש כבר במהלך 2017, כאשר מתחרות חדשות החלו להציע בנוסף לשירות הרגיל, גם שירותי טלוויזיה אלטרנטיביים. חברות סלולר כמו סלקום או פרטנר, ואפילו ספקית האינטרנט טריפל סי או רמי לוי, מציעות כיום חבילות טלוויזיה רזות (בהשוואה להוט או יאס) משולבות תוכן, במחירים אטרקטיביים וזולים. התחרות הזו על שוק הטלוויזיה באה כתוצאה מההכרה שחלק ניכר מצופי הטלוויזיה בישראל החליטו להפסיק לשלם אלפי שקלים בשנה בעבור שירותי הטלוויזיה.

זול זה עדיין יקר

גם אם השירות הוא זול לכאורה, עדיין החברות ה"זולות" ירצו לסחוט מלקוחותיהם כמה שיותר כסף. חברות אלו בדיוק כמו חברות הכבלים והלוויין. עוטפות את ההתקשרות עמן בהצעות מפתות ומעניינות, אך מאחוריי הסכומים הראשונים והמפתים, תמיד יהיו "אקסטרות", שיהפכו את החשבונית החודשית לקצת יותר (הרבה) מנופחת. בד"כ כלל מדובר בממירים נוספים בבית, או בשירותי תוכן סגורים שיפתחו בשמחה בעבור תשלום, לדוגמה שירות כמו נטפליקס שבהתחלה ניתן בחינם למספר חודשים. כמובן שהאסטרטגיה הזו לגיטימית על כל חברה להרוויח וכמה שיותר. אך מדוע אנחנו אלו שצריכים לשלם את החשבון המנופח בסוף החודש ?  נכון להיום ישנו מגוון צפייה מסחרר, וכמעט בחינם. אין שום סיבה להמשיך להיות פראיירים.

מערך עידן פלוס מתחדש

מערך עידן פלוס במהלך 2017 ביצע תפנית חדה והתחדש בערוצי טלוויזיה נוספים. איכות הקליטה שודרגה בכל חלקי הארץ, וניתן כיום, לקלוט באמצעות ממיר+אנטנה פנימית או חיצונית את שידורי הטלוויזיה החינמיים ללא כל עלות חודשית. הרשות השנייה ביצעה שדרוג למערך המשדרים ועיבתה בצורה משמעותית את הקליטה ע"י הוספתם של משדרי קליטה, בדומי למגברי הקליטה הסלולרית, הציבה בחלק מאתרי בזק וסלקום משדרים נוספים.

נטפליקס בעברית

נטפליקס ועידן פלוס – שילוב מנצח

במהלך החודשים האחרונים חברת נטפליקס גיירה לחלוטין את הממשק שלה, הוסיפה כתוביות, תכנים לילדים בדיבוב בעברית ונכנסה לאלפי בתים בישראל. מדובר בפלטפורמה לסרטים וסדרות הגדולה בעולם. עלות המנוי הוא שקלים בודדים בחודש, ללא כל שטיקים או אותיות קטנות. עם נטפליקס בשילוב עידן פלוס  לא תרגישו שחסר לך דבר.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ