עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

יוני - 27 - 2017

מכה נוספת לחברות הכבלים והלוויין. חברת פרטנר השיקה היום במסיבת עיתונאים בת"א, את שירותי הטלוויזיה החדשים שייקראו "פרטנר TV".

מדובר בממיר מסוג אנדרואיד המשלב צפייה בעידן פלוס ובנוסף בעשרות ערוצים חיים, בהם ערוצי ספורט, ילדים, בידור, חדשות ולייף סטייל, ובנוסף, עושר של סדרות וסרטים ב- VOD מהטלוויזיה, מהסמארטפון ומהטאבלט הקלטה מכל מכשיר, ושירות Catch Up המאפשר צפייה בכל תכנית ששודרה בכל ערוץ, עד שבועיים אחורנית, ללא צורך בהקלטה מראש.

טכנולוגיה וממשק

מדובר במכשיר מסוג סטרימר 4k המריץ מערכת הפעלה אנדרואיד 7, המכשיר פותח עבור חברת פרטנר ומאפשר להעביר דרך רשת האינטרנט הביתית את כל התכנים (חיים ומוקלטים) באמצעות האינטרנט בלבד, בגב המכשיר ניתן לזהות כניסת אנטנה, כך שלא מן הנמנע שפרטנר ינהגו כ-סלקוםTV ויאפשרו את קליטת שידורי עידן+ באמצעות אנטנה, במקומות עם בעיות אינטרנט. הממשק מאפשר חיבור לנטפליס לתכנים מהיוטיוב ובעל ספריית VOD עשירה.
יכולת "שיגור" (casting) של תכנים ממסך הסמארטפון אל מסך הטלוויזיה,

(ממיר פרטנרTV – צילום idanplus.tv)

מחיר

  טלוויזיה

בלבד

דאבל

(טלוויזיה+ אינטרנט עד 100 מגה)

טריפל

(טלוויזיה+ אינטרנט עד 40 מגה+

קו ביתי)

פרטנר TV 69 ש"ח 129 ש"ח 129 ש"ח
פרטנר TV + Netflix 89 ש"ח 149 ש"ח 149 ש"ח

* כל ממיר נוסף יעלה 29 ש"ח לחודש

מנכ"ל פרטנר מציג את המחירים

לסיכום

פרטנר יוצאת עם מכשיר המותאם להרגליי הצפייה החדשים, מתי שאתה רוצה, איפה שאתה רוצה, כמה שאתה רוצה. על-פניו מדובר במוצר טוב, פחות ערוצים לינאריים ויותר תוכן מוקלט. המגמה העכשווית בעולם, לשלם רק על התוכן אותו אתה צורך. פרטנר השכילה לבנות מוצר הקולע לטעמו של הצופה הישראלי, שמפסיק לשלם אלפי שקלים בשנה על תוכן מיותר.

  • ראוי לציין שהשירות החדש עדיין לא נבחן מול אוכלוסיה של אלפי אנשים. מה שעלול לגרום לתקלות (ע"ע סלקוםTV)  נכון לכתיבת שורות אלו, השירות אינו זמין, ויחל לפעול בחודש הבא, תחילה יסופק למי שנרשם בהרשמה המוקדמת, ובשלב מאוחר יותר יקלוט מצטרפים חדשים.
  • המחיר אכן זול, אך יש לשים לב לעובדה שמחיר הבסיס הוא ללא נטפליקס (בשלב מאוחר יותר אף ללא מחיר ההתקנה). על כל ממיר נוסף יש לשלם 29 ש"ח בחודש. אם חשקה נפשכם במהירות אינטרנט של 100 מגה (מי לא?) הסכום לממיר אחד יגיע ל- 149 ש"ח לחודש, במידה ויש לכם 3 טלוויזיות בבית, השירות כבר יהיה 207 שקלים, וזאת מבלי שתזמינו סרטים משירות הVOD שיהיה בחלקו בתשלום.
  • אוהבים ספורט ? שימו לב! פרטנר נכנסת לשוק, רק עם ערוצי הספורט של RGE, הממותגים תחת "ספורט 5" (ספורט 5, 5 פלוס, 5 גולד, 5 לייב ו־5 HD) . ערוצי הספורט של צ'רלטון  לא משודרים (ספורט 1, ספורט 2, ספורט 3 וספורט 4). כמו כן מותגי הספורט החזקים , דוגמת הליגה הספרדית והליגה האנגלית לא משודרים בשלב זה, אם בכלל.
  • מהירות אינטרנט – צופים רבים בעלי מהירות גלישה איטית יתקשו לצפות במספר מכשירים במקביל. הילד במשחקי און ליין בסלון ? האישה גולשת בפייסבוק ? לא ברור כיצד יגיבו הטלוויזיות בבית. מי יישא בעלות שדרוג התשתית ?

עידן פלוס בצרוף סטרימר NETFLIX  ניתנים לקנייה באופן עצמאי ובתשלום חד פעמי (למעט מנוי NETFLIX – למחירון המלא ) כל צופה צריך לעשות את שיקוליו האישיים, ולבחון האם הערך המוסף והממשק החדש שווים את התשלום החודשי לחברת פרטנר.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ