עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אוגוסט - 23 - 2013

אם שנת 2013 היא השנה בה מהפיכת עידן+ התבססה והתגבשה מבחינה חוקתית ותקציבית, שנת 2014 הולכת להיות השנה בה ההחלטות אמורות לבוא לידי מעשה ולאפשר בשעה טובה את צירופם של ערוצים נוספים שאליהם ציבור רחב של צופי המערך משתוקק ומייחל. בפוסט הקודם ציינו כי  בכוונת משרד התקשורת  לצרף למערך הערוצים הקיים את ערוץ 9 בשפה הרוסית  וערוץ 24 (ערוץ המוזיקה) כבר בתחילת השנה הבאה, וכבר השבוע אנו מתבשרים ששר התקשורת גלעד ארדן ומועצת הכבלים אישרו את עלייתו לאוויר של ערוץ המורשת והעניקו חגיגית את הזיכיון לערוץ ייעודי נוסף שיעסוק בעולם התוכן היהודי מסורתי.

מי שחושב שמדובר בעוד ערוץ של "דוסים" בסגנון ערוץ התכלת השומם שהיה משודר בכבלים בעבר טועה ובגדול, הזיכיון שניתן לקבוצה ברשותו של המיליארדר איש העסקים יצחק מירילשווילי כוללת זיכיון לשידורי פרסומות ובכך מאפשרת לערוץ החדש להתמודד על נתח משוק הפרסום, מה שיביא בהכרח את הערוץ לכוון את השידורים לכלל האוכלוסייה ולא רק לנתח ספציפי.

הערוץ שממתג את עצמו בשם "ערוץ ישראלי" ישדר בתחילה בימים ראשון עד חמישי, 24 שעות ביממה וישדר מבחר תכניות בידוריות ועדכניות לרבות תכניות אקטואליה שעשועונים וחדשות, כמו הערוץ מחויב לשדר הפקות מקור ייחודיות, אנשי הערוץ בשלב זה מעדיפים שלא לחשוף עדיין את לוח השידורים, אך בין כוכבי הערוץ ניתן למצוא את  יהורם גאון, עודד מנשה, שולי רנד וטל ברקאי שינהל את התוכניות.

כאמור שידורי ערוץ מורשת יחלו בתחילת 2014 וישולבו חינם בערוצי הכבלים והלוויין (ככל הנראה בערוץ מספר 20), בכוונת ראשי הערוץ לאייש גם את אחד מאפיקי השידור של עידן פלוס בנוסף לערוצים הייעודיים הנוספים שישולבו במערך.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ