עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 10 - 2012
ממש רגע לפני יציאתה לפגרת הקיץ אישרה הכנסת בקריאה ראשונה ובפה אחד את הרחבת שידורי עידן+, משמעות ההחלטה נוגעת בעיקרה להרחבת כמות הערוצים וצפייה באמצעות ממיר ה DTT ל 18 ערוצים.
הערוצים שיתווספו לחבילה הקיימת בחלקם יהיו ערוצים שכבר קיימים ומשודרים היום מחוץ לחבילה הקיימת כגון : ערוץ 24 (ערוץ המוזיקה), ערוץ 9 המשדר בשפה הרוסית ועוד, לערוצים אלו יתווספו ערוצים ייעודיים שיהיו נצפים אך ורק לעידן פלוס, אותם ערוצים מתוכננים להיות ערוצי HD , ערוצי סרטים, ערוצי חדשות וערוץ המורשת.
במידה והחלטת הממשלה תאושר גם בקריאה שנייה ושלישית, ערוצים אלו יקומו והמימון שלהם לא יהיה על גב הציבור אלה יהיו רשאים לממן את עצמם באמצעות פרסומות.
כמעט במקביל לאישור הכנסת, משרד האוצר אישר מימון של 60 מיליון שקל אשר יעברו לרשות השנייה לצורך הרחבת שידורי הטלוויזיה הדיגיטלית (DTT) מ 5 ערוצים המשודרים כיום לערוצים נוספים.
__________________________________________________________________________


עידן פלוס בעידן חברות הכבלים והלוויין

לפניי פחות משנה כאשר השידורים האנלוגיים היו עדיין בשימוש ורק אחוז קטן מהאוכלוסייה נהג לצפות בערוצים 2, 1 וערוץ 10 דרך האנטנות המכוערות שהתחרו על מקום טוב בגג הבית סמוך לדוד השמש, חברות הכבלים והלווין שלטו בשוק ולמעשה לא הייתה אלטרנטיבה אמיתית וזולה לצפיה בטלויזיה.
כיום לאחר אישורה של הרפורמה הדיגיטלית והתוכנית להוסיף 18 ערוצים לקליטה באמצעות ממירי עידן פלוס השאלה הנשאלת, האם זו האלטרנטיבה שכולם ייחלו לה ? מה העתיד צופן לממירי ה DTT ולרפורמת עידן+ ?
לא צריך להיות גאון גדול ע"מ להבין שברגע שהרפורמה תושלם, חברות הכבלים והלוויין ישנסו מותניים ויחלו סוף סוף להתחרות עלינו הצרכנים, מן הסתם התחרות תתמקד במכירת חבילות ערוצים מצומצמות יותר, ממים נוספים ללא תוספת תשלום או אולי אפילו תכנים בסגנון VOD שייפתחו עבורינו לתקופה מוגבלת בזול או בחינם. כמובן שיש את הדובדבן שבקצפת חבילת טריפל "ייחודית ומשתלמת" שתאחד את הטלוויזיה הטלפון והאינטרנט. נשמע מוכר לא ?

אני לא רוצה בזול מה שמגיע לי בחינם

ברצוני להזכיר שהסיבה שאתם קוראים את המאמר הזה, היא בעיקר בגלל שנמאס לכם, נמאס לנו!
נמאס מחשבונות מנופחים, נמאס לשלם על הערוץ התורכי, הגרמני, הרומני ועוד ערוצים כאלו ואחרים שמקשטים לנו את המספרים בממיר. נמאס לנו לתהות כל חודש מחדש כמה הפעם יחייבו אותנו בכרטיס האשראי.
עכשיו בואו ונבחן כמה אתם אמיצים ותנסו להתקשר להוט או ליאס, תתחילו לספור את הדקות, השעות, כמות הנציגים שדיברתם אתם, כמות הפעמים שאתה חוזר על טענותייך בפני נציגים שונים,כמות הפעמים שאמרו שיחזרו אלייך ולא חזרו וכל זה בשביל מה ?

 


תמונה שנשלחה אלינו מהמחאה בשבת

הצעדים הבאים

כמו כל מהפיכה, רפורמת עידן פלוס לא חפה מתקלות, הקליטה עדיין לא מושלמת, יש אזורים שממש אין קליטה, יש תחושה באוויר שהרשות השנייה לא מתמודדת מול מבול התלונות.
חלק לא מבוטל של צופים שהחליטו להצטרף למהפיכה ולעבור לשידורי הטלויזיה הדיגיטאלים, גילו לאחר קניית ממיר ה DDT שהצפייה בשידורי עידן פלוס משובשת ולפעמים אף בלתי אפשרית.
מקום מפגש והחלפת רעיונות ודעות היה פורום עידן פלוס שהיה ממוקם באתר הרשות השנייה. לצערי פורום זה נסגר בהפתעה ללא התראה או הודעה מוקדמת.
ב 22.08.2011 פניתי לכתבת כלכליסט שלי פריצקר והסבתי את תשומת ליבה לעובדה שהפורום נסגר.
בעקבות פנייתי היא יצרה קשר עם מנכ"ל הרשות השנייה מר מנשה סמירה ולתגובתו "הפורום נסגר משום שהאטרקטיביות שלו הייתה נמוכה והוא לא היה ממש פעיל" (לכתבה המלאה)
מכאן אני פונה לכל מקבלי ההחלטות לנהל את הרפורמה בשקיפות מלאה, מי שמצהיר על עידן חדש מתבקש לא להעתיק את התנהלותו הדומה מאוד לחברות מהם אנחנו מתכוונים להתנתק.
רק לאחרונה הורתה הממשלה למשרד האוצר להעביר 60 מיליון ש"ח עבור הרפורמה, בשבוע הבא יחלו הדיונים בוועדת הכלכלה של הכנסת להרחיב את את כמות הערוצים ולקדם את הרפורמה.
הגיע הזמן שאזרחי המדינה כמו הרבה מדינות מערביות יזכו לאלטרנטיבה חינמית.
_______________________________________________________________________

 

Welcome to IdanPlus.TV

Idan plus is an Israeli Television network that has started the first digital terrestrial television transmission. It has changed the trend of television viewers from Analog to digital system. Now you must be wandering that what is digital terrestrial television network, basically in this the video signals are transmitted by using terrestrial transmitters. In this system the transmission takes place in series of signals.
Idan plus as said is a digital terrestrial network so its channels are available with the help of reception kit. For getting this reception kit you just have to pay one time and you need not to worry for its monthly subscription fee.
Now who so ever want to watch digital terrestrial television network, he or she has to take a reception kit. Either way these days every good TV has an internal decoder that can also be helpful. For installing portable reception kit you don’t need a technician as it is very simple and a common person can easily go through it without any difficulty.
Till now you can watch these TV channels through this digital network 1, 2, 10, 33 and 99. The authorities are looking forward for expansion of this digital network so that more channels can be given to public. Idan Plus network is allowed to transmit both Video and audio signals means it has the permission to broadcast radio and telecast television but at this time through technical difficulties the radio channels are not being broadcast but soon Idan Plus will give its radio channels.
If someone is facing difficulties in receiving the TV channels then might be the location of person is not reachable or condition of receiving equipment may not be up to the mark. Soon in future Idan Plus network will start its HD broadcast and then people will enjoy its transmission to the fullest.
קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ