עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

אוגוסט - 12 - 2018

אם את או אתה קוראים את המאמר הזה סימן שהחלטתם לעשות שינוי, חברות הכבלים והלוויין ולאחרונה גם סלקום tv גובות כסף רב עבור שירות בסיסי שמגיע היום לכל בית בישראל בחינם! אומנם כל החבילות השמנות המאכלסות ערוצים כמו ויווה, החיים הטובים ערוץ האוכל וכו' ישארו מאחור ביחד עם שירות ה-vod אך בינינו, הכל כבר נמצא היום באינטרנט, צריך רק לדעת למצוא ולקחת.

אם חברה כמו סלקום מדברת על העתיד, וגובה עבור ערוצי עידן פלוס תשלום חודשי, אז העתיד האמתי בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בארץ ובעולם מדבר על תשלום של 0 שקלים. עידן פלוס מאפשר כבר היום לצפות בתשעה ערוצי טלוויזיה (ערוץ 2, ערוץ 10, ערוץ 1,ערוץ 23 לילדים,ערוץ 33 והכנסת, ערוץ המורשת, ערוץ 24 המוסיקה, ערוץ 1 באיכות HD) ולהאזין לעוד כ-16 תחנות רדיו והכל בחינם ללא התחייבות בלי אותיות קטנות ובלי להקריב את כרטיס האשראי לחברות שכבר הוכיחו בעבר שהן יודעות לגבות הרבה יותר ממה שסוכם. לצורך קליטת ערוצי עידן פלוס יש צורך בממיר דיגיטלי (חלק מהטלוויזיות החדשות יש ממיר מובנה) ובאנטנה זה הכל! קל ופשוט!

ממיר טוב יאפשר הקלטות, צפייה בתכניות עתידיות ועוד. בין היתר יאפשר הממיר חיבור לדיסק און-קי או הארדיסק חיצוני ככה שאם בא לכם לראות סרט שנמצא אצלכם במחשב, הכי פשוט להכניס את הדיסק-און קי ולהתחיל לצפות בסרט.

כמה שאתה רוצה מתי שאתה רוצה ואיך שאתה רוצה ב-0 שקלים זהו העתיד, זהו כוחו של האינטרנט, תפקידנו לדעת לנצל את הכלים שעומדים לרשותנו ולהעמידם לרשותנו, מי שבוחר באלטרנטיבה השנייה משלם והרבה.

למי זה לא מתאים ?

אם אתם צופים בטלוויזיה מספר שעות ביום ואתם אוהבים לזפזפ. אוהבים את רוב הערוצים שמאכילים אתכם, אם אתם עוקבים אחריי הטלנובלות הפופולריות בערוץ ויוה או שאתם מינויים לחבילות הספורט היקרות , יכול להיות שערוצי הבסיס שמציע עידן פלוס לא יעניינו אתכם.

ע"פ חוק הערוצים שאושר בכנסת, המגמה להגיע במסגרת רפורמת עידן פלוס ל – 18 ערוצי טלוויזיה חינמיים אין כסף, רובם של הממירים שנמכרים היום מותאמים לשיטת השידור החדשה ויאפשרו את קליטתם של הערוצים החדשים שיתווספו במהלך השנה הקרובה.

לשאלות,הזמנות ובירורים ניתן לפנות אלינו דרך דף ההזמנות באתר.

 

 

 

 

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ