עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

יולי - 8 - 2014

לאור המצב הביטחוני בו עלולים אזרחי המדינה להתפנות למרחבים מוגנים או חלילה למקלטים, עולה משמעותית הבקשה בימים האחרונים מצידם של בעלי מקלטים וועדי בתים להתקין ממיר דיגיטלי לצורך קליטת שידורי עידן פלוס במקלטים פרטיים או שכונתיים. להזכירכם בשנת 2011 ביטלה המדינה את השידורים האנלוגיים, אך עדיין אנשים רבים טועים לחשוב שבשעת חירום יהיה אפשר להוריד טלוויזיה למקלט ולקלוט את השידורים באמצעות סריקה בלבד. הכנת המקלט מבעוד מועד באמצעות הצבת ממיר דיגיטלי  והכנת תשתית לאנטנה חיצונית הנה חיונית לצורך קליטת שידורי החדשות וקבלת הנחיות מפיקוד העורף.

Image and video hosting by TinyPic

וועדי בית ששוחחנו אתם, מספרים כי לאחרונה בדקו את האפשרות להתקנת שידורי כבלים או לוויין במקלטים השכונתיים אך כפי שמסתבר תקופת ההתקנה עלולה להגיע לעד 30 יום (מפתיע ממש) וכמובן מדובר בהשקעה כספית המצריכה תשלום חודשי של אלפי שקלים בשנה.
מכיוון שהמקלטים מטבע הדברים נמצאים קרקעית, ישנו מיסוך הגורם לבעיות קליטה או אי קליטה – no signal, כך שלא מתאפשרת קליטת שידורי עידן פלוס בצורה הרגילה (אנטנה וממיר) ולכן ישנו הצורך בהכנת תשתית להוצאה של אנטנת הממיר או אנטנה חזקה יותר מחוץ למקלט והכנת שקע במיקום מתאים. להזכירכם שידורי עידן פלוס כוללים גם בנוסף אפשרות להאזין לכ- 14 תחנות רדיו ארציות ואזוריות מה שישפר את מוכנותנו לשעת חירום.

הכנת המקלט לשע"ח תגרום לשקט נפשי, בתקווה שהכנות אלו יישארו בגדר הכנות ולעולם לא נעשה בהם שימוש.

המעוניינים בהתקנת ממיר דיגיטלי לצורך הצבתו במקלט מוזמנים לעשות כן דרך דף ההזמנות שלנו ולציין שמדובר במקלט (לצורך העדפה בהתקנה), אנא שתפו הודעה זו את וועד הבית שלכם, חברים משפחה ומכרים.  להיות מוכנים…ליתר ביטחון.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ