עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 15 - 2012

על אף השדרוג הארצי הנוגע לשיטת השידורים הדיגיטליים הקרקעיים, רבים טוענים ששיטה זו אינה תתפוס ואף הפסימיים שביננו טוענים שפרויקט עידן פלוס ייגבע עם השנים, אותם פסימיים מתקשים לחזות או לקבל את העובדה שהחברות הגדולות ששולטות כיום בשוק חבילות הערוצים יאבדו את אחיזתם בציבור הצופים לטובת מערך ערוצים חינמי. הדוגמה הקלאסית  שמשקפת בצורה מדויקת להפליא את המגמה הוא שוק הסלולר שבשנים האחרונות עבר ועדיין עובר מהפך משמעותי רק שהפעם האינטרס הציבורי הוא מעל לכל שיקול אחר, בימים אלו נהנה הציבור משיחות מוזלות ללא התחייבויות או חוזים מסובכים ומבלבלים. כחלק מהמגמה להוזיל עליות ולצמצם את חיבוק הדוב של החברות הגדולות באמצעות החדרת אלטרנטיבות ופתיחת התחרותיות לחברות

מערך ה DTT במדינות מערביות

נוספות תאפשר המדינה ואף תעודד במקביל להרחבת רפורמת עידן פלוס את יישום ומכירה של הטלוויזיה הערוצית שמשודרת באמצעות קווי האינטרנט, בנוסף המדינה באמצעות הרשות השנייה תוציא ככל הנראה בחודשים הקרובים מכרזים להפעלתם של ערוצי טלוויזיה נוספים שישודרו דרך ממיר דיגיטלי ואולי אף דרך הטלוויזיה הרב ערוצית באמצעות האינטרנט בעתיד. במידה ונאמץ את מהירות החדרת מערך ה Dtt (ראשי תיבות באנגלית: Digital Terrestrial Television) שקיים כבר מספר שנים במדינות מערביות ויושם שם בהצלחה, ניתן יהיה לצפות בוודאות למהפך משמעותי גם בתחום חבילות ערוצי הטלוויזיה.

פיתוח רפורמת עידן+ – ערוצים ישראליים דיגיטליים נגישים תאפשר לנו הצרכנים אלטרנטיבה שלישית אל מול חברות הכבלים והלווין ותפתח את השוק לתחרותיות ולהזלת ערוצים.

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ