עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

דצמבר - 11 - 2013

ערוץ 1 HD בקרוב?כן, זו אחת השאלות הנשאלות ביותר בקרב צופי עידן+, בעיקר לאור העובדה שהרפורמה החלה בהבטחה ל 18 ערוצי טלוויזיה שיכללו, ערוצי ילדים, סרטים וסדרות, ספורט ועוד. למעשה הערוץ האחרון שהתווסף לרשימת הערוצים הוא ערוץ 23 (החינוכית) וזה היה במאי 2012.

האם הרפורמה דועכת ונצטרך להסתפק רק בשישה ערוצי טלוויזיה ?  ממש ממש לא ! כולנו כבר הבנו שהשר גלעד ארדן הוא אינו משה כחלון, אך ראוי לציין לטובה כי הפעולות האחרונות שנקט משרדו קידמו משמעותית את עתיד הטלוויזיה הרב ערוצית בכלל ועידן פלוס בפרט, אולי גלעד ארדן היה מצליח לדחוף יותר אילו לא היה מחזיק גם בתיק להגנת העורף בנוסף למשרד התקשורת.

הוספתם של ערוצים נוספים תלויה במספר גורמים, כך שהתשובה לתאריך מדויק אינה אפשרית, ולכן ע"מ למנוע התמזמזות מיותרת תאריך הוספתם של ערוצים עוגן בחוק ועל-פיו יוקמו ערוצים "נושאיים" חדשים, ז"א כאלה שעיסוקם העיקרי יהיה בתחום אחד (כמו טבע או ספורט), בכל שנה החל מ-2014, כמו כן החוק מתייחס גם לשילובם של ערוצי HD. מבדיקה שביצענו ידוע כי הרשות השנייה לאחרונה אף החלה בניסיונות שידורי HD בטכנולוגיית DVB-T2. למעשה מנכ"ל הרשות השנייה שי באב"ד מבצע את תפקידו בצורה טובה ואחראית ונערך להוספתם של הערוצים בהתאם לדרישת החוק. לצד הפעולות הטכניות משרד התקשורת נערך לפרסומם של מכרזים נוספים כבר בתחילת 2014 לצורך הוספתם של ערוצים נושאיים נוספים.

הערוצים הנוספים

ערוץ מורשת החדש צפוי לעלות לשידור בראשית שנת 2014 לאחר שהקבוצה שזכתה במכרז, "ערוץ יהודי ישראלי", קיבלה מידי שר התקשורת את הרישיון להפעלת הערוץ הייעודי שאמור לעסוק בתכנים יהודיים, ולא מן הנמנע שישולב עם ייתר הערוצים. בנוסף לערוץ הנ"ל ערוץ 24  (המוזיקה) וערוץ 9 (ישראל פלוס) נערכים להשתלב במערך. להערכתנו בנוסף לערוצים אלו יתאפשר סוף כל סוף לראות את ערוץ 1 באיכות hd, המשמעות הגדולה נוגעת לחובבי הכדורגל שמצפים למונדיאל 2014 שישודר בחלקו בערוץ הראשון.

אנו באתר idanplus.tv נהיה עם אצבע על הדופק ונמשיך לעדכן אתכם בכל פרט חשוב, אם אהבתם אל תשכחו לתת לנו בלייק.

 

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ