עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

דצמבר - 18 - 2012

במסגרת ההחלטה של חברת הוט לנתק את כל מנויה המחוברים באמצעות החיבור האנלוגי, צופים רבים המחוברים לשירות באזור הדרום ובבאר שבע דיווחו שהחל מהשבוע שעבר נותקו בפתאומיות מהשירות וכאשר פנו למרכזי השרות והתמיכה לברר את פשר העניין הוצע להם להמשיך לצפות בשידורי הכבלים בשיטה הדיגיטלית שעולה כמעט כפול במחיר, בייחוד כאשר מדובר בבתים המחוברים למספר טלוויזיות.

כבר בחודש אוגוסט השנה דיווחנו כאן באתר תחת הכותרת "HOT מבטלת את שירות הצפייה האנלוגי" על הכוונה של חברת הוט לנתק עד סוף שנת 2012 את כלל המנויים  המחוברים דרך השיטה האנלוגית, ע"פ קצב הניתוקים הנוכחי נראה כי החברה לא תעמוד ביעד וככל הנראה תמשיך לבצע ניתוקים ולגרור את סיום שירותי הצפייה האנלוגיים גם בשנה הבאה.

השירות האנלוגי המאפשר חיבור ישיר של הטלוויזיה לכבלים ללא צורך בממיר דיגיטלי שימש בעיקר עד היום עשרות אלפי לקוחות שבחרו כבררת מחדל לשלם כמה שפחות לחברת הוט בתשלום קבוע מבלי להשכיר מהחברה את הממיר הדיגיטלי (או מספר ממירים במקרה של כמה טלוויזיות) שבד"כ גורר אחריו תשלומים נוספים כתוצאה מחבילות רחבות יותר ושירותים נוספים בתשלום שממיר מסוג זה מציע.

הכמות המדויקת של המנויים האנלוגיים שעתידים להתנתק מהשירות אינה ברורה ולהערכתנו גם בחברת הוט מתלבטים לגביי המספר הסופי, הסיבה נעוצה באופי השירות המאפשר התחברות פיראטית לשירות האנלוגי ללא בקרה וביקורת מצידה של חברת הוט ואלפים הם האזרחים שמנצלים את הפירצה במגמה להנות מטלוויזיה בחינם. "האשמה" מוטלת בחלקה גם על חברת הוט שהתעצלה במסגרת ניתוק לקוחות או העברת לקוחות עם ממיר דיגיטלי לכתובת אחרת לנתק את המנוי גם מקופסת השירות ובכך אפשרה לדיירים החדשים צפייה בחינם בשירות האנלוגי.

עד היום חלק ניכר מהצופים שנותקו מהשירות האנלוגי העדיפו להפסיק לשלם לחברת הוט ולעבור לשיטה החינמית של עידן+, נראה שגם השירות החדש שמציעות חברות הכבלים והלוויין במסגרת ההחלטה של המדינה לחייבם להציע חבילה צרה במחיר מופחת לא עושה רושם מיוחד ורבים ממשיכים לצרוך את ערוצי הטלוויזיה המשויכים לרפורמת עידן פלוס , מנכ"ל הכנסת דן לנדאו אמר רק לפניי מספר ימים כי הוא  סבור ששיעור החדירה של מערך עידן פלוס עתיד להתרחב בעתיד. במידה והתחזיות יתגשמו אפילו בחלקם ללא ספק שנת 2013 תהיה השנה של עידן פלוס.

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ