עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ספטמבר - 15 - 2017

בעקבות החוק החדש שהתקבל בתקופת כהונתו של שר האוצר משה כחלון, ערוץ 2 צפוי להתפצל ב-1 בנובמבר. במסגרת הפיצול, זכייניות ערוץ 2 יעברו לשדר במשך שבעה ימים בשבוע. קשת ערוץ – 12 , רשת ערוץ – 13.

פיצול ערוץ 2 מצריך הוספה של ערוץ נוסף לממיר (קשת או רשת). בעלי ממירים ישנים DVBT, לא יוכלו לקלוט את הערוץ הנוסף. מי שברשותו ממיר מהסוג החדש DVB-T2, יוכל לצפות בערוץ נוסף ובערוצים הנוספים שכבר נוספו למערך, (ערוץ 20 המורשת וערוץ 24 המוזיקה). המעבר לשדר בתקן החדש מאפשר לערוצי הטלוויזיה לשדר את הערוצים באיכות HD.

על אף הניסיונות של סלקום לעכב את ההחלטה (עכב מגבלות טכנולוגיים), רשת וקשת ככל הנראה יחלו כבר מרגע העלייה לאוויר לשדר באיכות HD, כאשר התאגיד "כאן" המשדר בערוץ 1, יחל גם הוא בתחילת 2018 לשדר במערך עידן+ באיכות HD.

חשוב לציין – ממירים מסוגים שונים, במחירים מפתים, נקנו או הוזמנו מחו"ל כאשר תקן ה-T2 אינו תואם ואינו עומד בדרישות הרשות השנייה לטלוויזיה ולרדיו.

אנו באתר idanplus.tv שהינו אתר פרטי (א.ח פתרונות טכנולוגיים) . לא נתמוך, נסייע, או נתקין אנטנה לצורך טיפול בבעיה. ממיר מתאים ניתן לרכוש דרך האתר.

 

לצורך הוספת הערוצים החדשים ניתן להשתמש ב 2 שיטות:

במידה וברשותכם ממיר DVB-T2 יש לבצע את הפעולות הבאות :

  1. סריקה אוטומטית – כניסה לתפריט הממיר וביצוע סריקה (חיפוש) אוטומטית.
  2. סריקה ידנית – כניסה לתפריט הממיר וביצוע סריקה (חיפוש) ידני. האפיקים הרגילים המשדרים כיום ברחבי הארץ הם אפיק 26 (תדר- 514MHz) ואפיק 29 (תדר- 538MHz) האפיקים החדשים הינם : אפיק 28 (תדר- 530MHz) ו אפיק 32 (תדר- 562MHz) – ראה מפה

 

דוגמאות לביצוע סריקה

להלן דוגמאות לביצוע סריקה מחודשת בממירים השונים:

 

אנטנה חיצונית לצורך קליטת הערוצים החדשים

גם אם אתם קולטים את ערוצי עידן פלוס הרגילים בצורה טובה וחלקה, ישנה סבירות כי את ערוצי עידן פלוס החדשים, לא תוכלו לקלוט. כפי שציינו הערוצים החדשים משודרים באמצעות משדרים שונים ובתדרים שונים. ברשות השנייה ציינו כי באותם אתרים בהם הותקנו המשדרים הישנים הותקנו החדשים ואף כוונו באותם זוויות (אלומה) מה שהיה אמור להקל על קליטתם. בפועל ונכון לכתיבת שורות אלו, אנו מקבלים מספר רב של דיווחים כי ערוצי הטלוויזיה החדשים במערך, אינם נקלטים באמצעות האנטנות הישנות במספר גבוה של מוקדים בארץ.

תושבים רבים מאזור המרכז הקולטים את שידורי עידן+ באמצעות המשדר המרכזי המוצב בגבעת קוזלובסקי בגבעתיים לא יוחלו לקלוט את השידורים בתקן החדש מכיוונו, מכיוון שהעירייה מונעת את הצבתם של משדרים בתקן החדש. תושבים אלו יצטרכו להציב אנטנה (בעלות כספית) לאתרים אחרים המשדרים בתקן החדש. (בעבר כתבנו כאן ו כאן על הבעיות שהתרחשו באתר הנ"ל).

כאמור, לצורך פתרון כל בעיות הקליטה, מומלץ להתקין אנטנה או לחבר את הממירים בבית לאנטנה המרכזית בגג הבית או הבניין, ניתן לקרוא על כך בפרוט במאמר : חיבור הממיר לאנטנה מרכזית .

 

המערך משתדרג

על אף חבלי הלידה, מדובר בשדרוג משמעותי ומבורך, שצופי עידן פלוס , המתינו לו זמן רב.  לאחר הפיצול של ערוץ 2 ועם הוספתו של ערוץ 1 באיכות hd, יעמוד המערך על עשרה ערוצי טלוויזיה מרכזיים בעלי הרייטינג הגבוה ביותר.

ערוצים אלו בשילוב פלטפורמה כגון NETFLIX  מייתרים כמעט לחלוטין את ההישענות ארוכת השנים על חברות הכבלים והלוויין היקרות.

חברות כגון סלקום / פרטנר / רמי לוי מציעות כיום בתשלום חודשי, ערוצי טלוויזיה + סרטים וסדרות. כאשר האלטרנטיבה של עידן+ היא חינמית לחלוטין. נותנים לך, לא תיקח ?

יש לכם עוד שאלות ? מוזמנים להגיב בדף הפייסבוק שלנו —–> מצד שמאל באתר.

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ