עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 1 - 2023

 

גיליתם שהתשלום החודשי עבור שירותי הוט או YES גבוה  ואתם שוב מהרהרים בסכום החודשי המשולם שאינו מצדיק את השעות המעטות שכן אתם מבלים מול הטלוויזיה, אתם שואלים את עצמכם מתי באמת ישבתם וראיתם סרט, או איזה תכנית מעניינת בטלוויזיה, ואז אתם מגלים שבמרבית הזמן הפנוי מול המסך, אתם מבלים מול ערוץ 12 או ערוץ 13. אתם נזכרים בשירותי  VOD או בערוץ מסוים ששידר תכנית שדווקא נורא אהבתם, אבל רגע! זה היה ממש מזמן, הילדים מידי  פעם צופים באיזה ערוץ ילדים (בזמן שהם נחים מהמחשב או הטאבלט, שגם ככה הכל נמצא שם)  אתם עושים חישוב זריז ומגלים שאתם משלמים אלפי שקלים בשנה ויכולים לחסוך חודש של תשלום משכנתה או שכר דירה.  

 

כן. התרחיש הזה בדרך כלל מאפיין את מרבית הצופים שעוברים למערך החינמי של עידן פלוס, כמובן שיש גם הרבה כאלו שהשיקול המרכזי אינו חיסכון אלה יותר עיקרון.

מידי פעם אנחנו מקבלים טלפון מלקוח/ה  שממש מתאים לו לעבור אבל המעמסה הקשה של המעבר נשמעת בקולו, במידה והוא לקוח של חברת הוט  לדוגמה,  הוא לא בטוח מה תהליך הניתוק, וממש אין לו אנרגיות להמתין דקות ארוכות בטלפון לשיחה עם נציג שרק יבטיח לו שבקשתו התקבלה ומחלקת הניתוקים תיצור איתו קשר תוך 24 שעות (ימים..או שבועות), מה יהיה עם האינטרנט בבית ששייך לחברת הוט ? ומה יקרא אם הוא באמת יעשה את הצעד הזה סוף סוף ויגלה שהקליטה של עידן פלוס ממש מחורבנת?  הרי מדברים על זה המון באינטרנט…. ואם הקליטה היא באמת טובה אבל לא יהיה לילדים במה לצפות, ואם יתחשק לי לראות איזה סרט ביום חורפי?  ומה יקרה… ומה יהיה…והאם השמש שוב תזרח עליי.

ראשית חשוב להבהיר, המעבר לעידן פלוס הוא קל ופשוט ובמבט לאחור תתחרטו שלא עשיתם זאת מזמן. במידה ואתם מחליטים לעבור ראוי לעשות זאת בצורה מקצועית ונכונה, להלן תשובות לשאלות  המרכזיות:

להתנתק מהוט או יאס

מכיוון שידוע לנו ולכם ששירות הלקוחות של החברות הנ"ל לא יוותרו בקלות על תרנגולת מטילת זהב מקסימה שכמותכם, הם יאלצו אתכם לעבור מסע מתיש וארוך של שכנועים ומעבר בין "מנהלים" וכמובן המתנה אין סופית על קו הטלפון. ולכן ע"מ להימנע ממצב שכזה, אנו ממליצים על אתר נתק , האתר מאפשר לכם לתת הוראת ניתוק שתגיע בפקס לחברת הכבלים או הלוויין המחייבת אותם על-פי חוק לנתק אתכם תוך מספר ימים מבלי להטריד טלפונית.  האתר מאפשר לאלו שבניכם המעוניינים להתנתק רק משירותי הטלוויזיה ולהישאר בשירותי האינטרנט, לבחור את סוג השירות ממנו אתם מעוניינים להתנתק.

עידן פלוס – איכות השידור

כמו שציינו לא פעם באתר, איכות שידורי עידן פלוס אינה נופלת למה שהורגלתם עד היום, האיכות היא דיגיטלית ברמה גבוהה ולעתים אף טובה יותר מאיכות חברות הכבלים והלוויין.  התלונות שמתקבלות לא פעם על איכות הקליטה או בעיות קליטה קשות נוגעות ברובם ומתייחסות לאותם צופים שרכשו ממירים זולים ופשוטים והתקינו אותם בצורה לא מקצועית.

לעתים נדרשת אנטנה חזקה יותר או כוונון ידני, לא פעם מתקין מקצועי נעזר בתשתית הקיימת בבית לצורך קליטת הערוצים. בקיצור אם אתם מחליטים על מהלך של התחברות לעידן+ עשו זאת בצורה מקצועית ונכונה.

ילדים,ספורט,סרטים וכל השאר

מגוון הערוצים כיום, ובשאיפה לצירופם של ערוצים נוספים בחודשיים הקרובים מספיקים בהחלט לכל אלה שאינם מכורים ודבוקים לטלוויזיה. לדוגמה, לאחרונה ערוץ 23 הפך לערוץ ילדים ציבורי בהשקעה של עשרות מיליוני שקלים ומשמש אלטרנטיבה מוצלחת לכל ערוצי הילדים האחרים. אם אתם לא חולי ספורט והמשחקים המרכזיים מעניינים אתכם, במסגרת ערוצי עידן פלוס (וערוץ 9 שיתווסף בעתיד) תוכלו לצפות במשחקי ספורט רבים ובטח גם תשמחו לדעת שהערוץ הראשון( "כאן" תאגיד השידור הישראלי) מתכוון לשדר את רוב משחקי המונדיאל והאולימפיאדה.

מעוניינים לשלב עם ערוצי עידן פלוס, סרטים וסדרות ?

סדרות וסרטים עם תרגום, תוכן מדובב לילדים, סדרות מקור ישראליות ועוד, אפליקציית נטפליקס בישראל – לחץ כאן

יש לכם שאלות נוספות ? מעוניינים להצטרף ? נשמח  לעזור ולעמוד לרשותכם.

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ