עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

נובמבר - 26 - 2013

הערמת הקשיים  לצורך ניתוק מחברת הכבלים והלווין הייתה ועודנה אסטרטגיה אפקטיבית לצורך שימור לקוחות של חברות hot ו yes, לקוחות רבים מהססים בטרם התחלת המהלך שנחשב כלא נעים  מתיש ואף מעצבן, אסטרטגיה זו מלווה בד"כ בשיחות ושכנועים רבים, הניתוק עצמו בפועל נעשה ע"י מחלקות השימור לקוחות שאינם  מטפלים בפנייה מידית , אומנם בשנים האחרונות נוסף תיקון לחוק המאפשרת לצרכנים להודיע לספק על רצונם להתנתק מהשירות בשיחת טלפונית,  בדואר אלקטרוני או בפקס, כאשר ספק השירות מחויב לנתק את השירות בתוך 72 שעות או שלושה ימי עסקים, הסכמתו של לקוח להמתין למחלקת שימור הלקוחות שעושה ככל יכולתה (ובצדק מסויים) להשאיר את הלקוח כמעט בכל דרך אפשרית מאריכה ואף מקשה על התהליך, טלפונים שמבוששים להגיע, מעבר בין נציגים ולאחר מכן מעבר בין מנהלים בעלי בשורה המדברת על הנחה כזו או אחרת הוא עניין כמעט שבשגרה, צרכנים רבים מעדיפים להמשיך ולהישאר מנויים לא מרוצים והכל רק בשביל לא להגיע ליום שבו ירצו להודיע על הפסקת השירות. במצב אבסורדי שכזה ידוע מהעבר הלא רחוק על חברות מסוימות מתחרות שאף הגדילו לעשות והחתימו את לקוחותיהם החדשים על ייפוי כוח המאפשר להם לחסוך את הטרחה ולהתנתק משירות הטלוויזיה/האינטרנט בשם הלקוח.

אתר נתק שהוקם בעקבות קשייהם של הצרכנים להתנתק מספקי השירות מאפשר ללא כל תשלום לתת הוראת ניתוק לחברה ממנה ברצונכם להתנתק, לאחר מילוי פרטים ושאלון קצר יישלח פקס לחברה ממנה ברצונכם להתנתק עם דרישה להפסקת השירות, נוסח הדרישה יישלח אליכם מידית לתיבת המייל שהזנתם.

דוגמה לדרישת ניתוק מחברת HOT

 

 

 

 

 

 

 

 

 

בד"כ לאחר מספר ימים תתקבל הודעת sms או באמצעות נציג המאשר את הבקשה ומבקש לתאם את הסדרת החזרת הציוד. רצוי מאוד לשמור את האסמכתאות בדבר הבקשה שנשלחות אליכם לאימייל לצורך בירורים והוכחות במידה וידרשו בעתיד.

במידה והחלטתם לוותר על שירותי הטלוויזיה בתשלום ולעבור לטלוויזיה החינמית של עידן פלוס רצוי ומומלץ לוודא את איכות הקליטה בבית בטרם ההתנתקות המוחלטת מחברות הכבלים והלווין, הודות לאתר נתק כיום המעבר הוא קל ופשוט ללא מריחות זמן מיותרות.

כתובת האתר : https://netek.co.il/

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ