עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ספטמבר - 20 - 2013

בהמשך להחלטת הממשלה להפסיק את שידורי ערוץ 2 וערוץ 10 באמצעות קליטה לוויינית דרך צלחת לוויין פרטית, רבים מבעלי הצלחות מתעניינים לגביי המעבר לעידן פלוס. כיום קליטת ערוצים באמצעות צלחת לוויין תתאים יותר לדוברי שפות. עם ביטולם של הערוצים הישראליים (למעט ערוץ 1) הפופולריות של מעבר לקליטה באמצעות צלחת לוויין צונחת ומתאימה יותר לאוכלוסיה דוברת הערבית או לאוכלוסיות שהעברית אינה שפת האם, חלק מהישראליים חובבי הספורט עדיין מעדיפים את הצפייה דרך הצלחת הלוויינית, אך לאור העובדה שגם בשיטה זו ישנו תשלום שנתי, לא מן הנמנע שההגירה המסיבית תימשך ותבוא לידי ביטוי בתחילת 2014 עם ממימוש ההחלטה להפסיק את השידורים הישראליים הנקלטים באמצעות צלחת לוויין.

הודעת הרשות השנייה

הודעת הרשות השנייה

ביטולם של הערוצים הישראליים הנקלטים באמצעות צלחת לוויין מושכת צופים רבים לבחור לעבור לעידן פלוס החינמי המאפשר היום את קליטתם של הערוצים הבסיסיים (33,23,10,2,1 וערוץ הכנסת) ולאו דווקא לעבור ולהשתעבד לחברות בתשלום "הוט" ו "יאס". למעשה עידן הצלחות הלווייניות הולך אט אט להיכחד , כל זאת לאור שדרוג מהירויות האינטרנט בשנים האחרונות המאפשרות לצפות באלפי ערוצי טלוויזיה דרך האינטרנט ,ללא תשתית של צלחת וממיר שעלותם עלולה להסתכם באלפי שקלים ולעתים קרובות מאלצות את הצרכן לשלם "אקסטרות" עבור צפייה בחלק מהערוצים הלווייניים. מיזם הסיבים האופטיים של חברת החשמל שרוקם עור וגידים בימים אלו יושלם בשנים הקרובות ויאפשר מהירות אינטרנט שנחשבת לדמיונית, המיזם שמתגבש בימים אלו ועתיד להתחיל בפיילוט בעיר באר שבע יגרום למהפכה של ממש, וייתר את השימוש בצלחות לוויין פרטיות ומן הסתם ייפגע משמעותית בחברות הלוויין והכבלים.

לאור השימוש הגובר והולך באלטרנטיבת עידן+ ולאור הביטול של הערוצים הישראליים, רבים מהצופים מסבים את תשתית הצלחת הלוויינית שברשותם לצורך קליטת עידן פלוס ומוותרים על עשרות הערוצים הזרים והלא מתורגמים המתקבלים דרך הצלחת הלוויינית, היתרון לבעלי צלחות המעוניינים לעבור לעידן פלוס הוא בשימוש בתשתית הקיימת וחיסכון בבניית תשתית נוספת וחייוט מיותר, מה גם שהחלפת הצלחת באנטנה חיצונית מאפשרת קליטה מצוינת של שידורי עידן פלוס ומאפשרת צפייה מידית בכל חלקי הארץ ללא צורך בהתעסקות עם בעיות קליטה.

הסבת תשתית צלחת להתקנת אנטנה חיצונית מוגברת אינה בהכרח מתאימה רק לבעלי צלחת פרטית, השימוש של חברת "yes " בצלחת חיצונית מאפשר לבעלי ידע טכני להתנתק סופית מהצלחת ולהסב את התשתית הביתית הקיימת לעידן פלוס ובכך לאפשר קליטה איכותית ורציפה בכל חלק הבית. שיטה זו תתאים במקרים מסויימים גם לאלו שהתנתקו מחברת "hot".

לפניי שתחליטו על הסבת התשתית הקיימת אנו מזמינים אתכם ליצור קשר להתייעץ ולקבל הצעת מחיר טובה, להסבת התשתית הקיימת בביתכם למערך השידורים החינמי של ישראל "עידן פלוס".  לפרטים נוספים – לחץ כאן.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ