עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

יוני - 7 - 2015

בהמשך לפוסט בו דיווחנו על תקלה אזורית בגוש דן לצערנו לא אנשי בשורות אנחנו ועדיין בעיות הקליטה ממשיכות. על אף הפתרון שהציגו אנשי הרשות השנייה בפני עיריית גבעתיים והמשרד לאיכות הסביבה בו הם מציעים להגביה את המשדר ובכך להפחית את רמות הקליטה מתחת לתקן הנדרש, עדיין הפתרון נתקל בהתנגדות גם מצידם של תושבי השכונה שהחליטו לפניי כשבוע לחסום את ציר הגישה למתקן בזק ברחוב הרמה 33 בגבעת קוזלובסקי ע"מ למנוע את העבודות. ראוי לציין שאנו באתר האינפורמטיבי idanplus.tv באמצעות א.ח פתרונות טכנולוגיים בעד תושבי השכונה ולא רואים כל בעיה במחאתם. כולנו תקווה, שימצא פתרון איכותי ומוסכם שלא יזיק לתושבי השכונה ולא יפגע באיכות הצפייה של צופי עידן+.

ברשות השנייה מוסרים : ש"הרשות השנייה פועלת ללא לאות ומול כלל הגורמים הרלבנטיים, מרגע היוודע דבר שינוי תנאי ההפעלה, על מנת לפתור את השיבושים בהקדם לרווחת הצופים והמשתמשים בשירותי עידן פלוס.". אך חודש כבר עבר ועדיין לא ברור מתי הבעיה תיפתר אם בכלל.

המשדר בגבעת קוזלובסקי

המשדר בגבעת קוזלובסקי

 

מה ניתן לעשות

ראשית, ראוי לציין שהבעיה אינה משפיעה על כלל משתמשי עידן פלוס הנמצאים בטווח המשדר. ראוי להדגיש שבאזור גוש דן עדיין פועלים מספר משדרונים שמפצים ומגבים את המשדר בגבעת קוזלובסקי. על סמך ניסיוננו, הבעיה בעיקרה מתמקדת בצופים הנמצאים בקומות תחתונות ומשתמשים באנטנת הסטיק הסטנדרטית שמגיעה עם הממיר.

אנטנת הסטיק הסטנדרתית

אנטנת הסטיק הסטנדרטית

 הפעולות המומלצות לשיפור הקליטה :

  • לחצו פעמיים על כפתור ה info בשלט של הממיר, ברוב הממירים (לא בכולם) יופיע איכות/חוזק האות, מקמו את האנטנה בנקודה בה אחוזי הקליטה הגבוהים ביותר.
אחוזי קליטה

אחוזי קליטה

  • נסו לקרב ככל שניתן את האנטנה לכיוון החלון, במידה וניתן להוציא את האנטנה מחוץ לחלון עשו זאת, חשוב שהאנטנה תהיה אנכית (כמו בתמונה למעלה).
  • שימו לב שבתחתית האנטנה נמצא מגנט כך שמומלץ למגנט את האנטנה לגוף מתכתי, פעולה זו בחלק מהמקרים עלולה לסייע לשיפור הקליטה. ניתן להסתייע בסרגל ברזל, קופסת שימורים או כל חפץ מתכתי. את האנטנה יש למקם במרכז הגוף המתכתי.
  • במידה והממיר מחובר לטלוויזיה בכבל HDMI נסו להחליף את החיבור לכבל הבננות הסטנדרטי (RCA), במקרים מסוימים כבל הhdmi דורש מתח חשמלי מהממיר הדיגיטלי שבא על-חשבון המתח לאנטנה.
  • שימוש באנטנה של הבניין – שאלו את וועד הבית או כל מי שקצת מבין לגביי תקינותה של האנטנה המרכזית של הבניין. קבלני בניין מחויבים ע"פ חוק ולצורך קבלת טופס 4 (טופס אכלוס) להציב אנטנה מרכזית בבניין. במידה ויש והיא עדיין פעילה, העזרו באיש מקצוע שיחבר אתכם.
  • שימוש בראווטר (נתב) בקרבת האנטנה או הממיר יכול להכשיל ולפגוע באיכות האות. נסו לכבות את הראווטר ולראות אם יש שיפור באיכות התמונה/האות.
  • תריסים חשמליים בעליי סגסוגת מתכתית עלולים למנוע מהאות להיקלט, נסו להרים את התריסים ולראות אם חל שיפור.
  • בצעו סריקה של הממיר, בחלק מהמקרים לא מדובר בבעיית קליטה אלה בבעיית תפעול.

שימו לב :

מדובר בהצעות מקומיות בעיקר למי שקלט עד לא מזמן וסובל מבעיות קליטה לאור הפסקת פעילות המשדר ומעוניין לבצע פעולות "עזרה ראשונה". שיפור הקליטה באופן וודאי  וסופי יהיה לאחר התקנת אנטנה חזקה יותר שבחלק מהמקרים תותקן מחוץ לבית.
במידה והחלטתם לקנות אנטנה מחנות כזו או אחרת התנו את הרכישה בזיכוי כספי במידה ויסתבר שהאנטנה אינה פותרת את הבעיה.

אנו ב"א.ח פתרונות טכנולוגיים" מאפשרים להזמין טכנאי שיתאים עבורכם את האנטנה המתאימה וימצא פתרון אופטימלי לבעיה. ניתן להשאיר שם ואזור מגורים, דרך טופס יצירת קשר.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ