עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

יוני - 18 - 2014

חברת הוט ממשיכה  בימים האחרונים לנתק אזורים נוספים ברחבי הארץ שעדיין היו מחוברים לשיטה האנלוגית, בחירת העיתוי אינה מקרית וככל הנראה נעוצה בעובדה שמשחקי מונדיאל 2014 החלו בשבוע שעבר. אזרחים רבים מספרים כי נציגי החברה פונים אליהם בהצעות להמשיך ולצפות באמצעות ממיר בעבור תשלום חודשי.

צופה שהתחברה לעידן פלוס ביומיים האחרונים מספרת כי הייתה מחוברת רק לשירותי האינטרנט של הוט אך כתוצאה מהחיבור לשירות היא צפתה בטלוויזיה דרך החיבור האנלוגי שבשקע הקיר שהפסיק לשדר בתחילת השבוע , יום לאחר מכן היא כבר קיבלה שיחות חיזור מנציגי הוט  שטרחו אף להגיע לבנייני המגורים באזור מגוריה עם "פליירים" המציעים את שירותיהם.

הכמות המדויקת של המנויים האנלוגיים שנותקו מהשירות אינה ברורה ולהערכתנו גם בחברת הוט מתלבטים לגביי המספר הסופי, הסיבה נעוצה באופי השירות המאפשר התחברות פיראטית לשירות האנלוגי ללא בקרה וביקורת מצידה של חברת הוט ואלפים הם האזרחים שמנצלים את הפירצה במגמה להנות מטלוויזיה בחינם. "האשמה" מוטלת בחלקה גם על חברת הוט שהתעצלה במסגרת ניתוק לקוחות או העברת לקוחות עם ממיר דיגיטלי לכתובת אחרת לנתק את המנוי גם מקופסת השירות ובכך אפשרה לדיירים החדשים צפייה בחינם בשירות האנלוגי.
לטענת חברת הוט הצורך במהלך נועד לאפשר לערוצים חדשים להתווסף ולאפשר את הוספתם של ערוצי  HD ו VOD וכל זאת באמצעות רוחב הפס שיתפנה מהניתוק האנלוגי הצפוי.

"לקוחות" אנלוגים רבים בוחרים בימים האחרונים לעבור לאלטרנטיבה החינמית של עידן+ ולהימנע מהתחייבויות כספיות ומהרפתקאות מול חברות הכבלים והלווין, המהלך של הוט להחשיך לצופי המונדיאל את המסך כצעד שיווקי לא בהכרח ישיג את מטרתו כאשר מדובר בצופים שאינם צופי טלוויזיה אדוקים.

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ