עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

מאי - 18 - 2017

בימים האחרונים צופים רבים מתלוננים על הפסקת שידורי ערוץ 9 בשפה הרוסית באופן פתאומי. ערוץ 9 (ברוסית: 9 Канал Израиль) הוא ערוץ טלוויזיה ישראלי דובר רוסית, כאשר חלק מתכניותיו מלווות בכתוביות בעברית. הערוץ משודר באפיק 9 בשידורי הלווין והכבלים החל מ-2002 ולאחרונה שולב בשידורי "עידן פלוס" כחלק מהרחבת המערך.

ע"פ חוק ההסדרים, המדינה תישא במלוא עלות תפעול הערוץ במערך עידן+  במשך השנה וחצי הקרובים. כך שהפסקת הפעילות והחשכת המסך באופן פתאומי תמוהה ואינה ברורה. כבר ב 2014 מנכ"לית הערוץ ויקטוריה גורדין צוטטה באתר "אייס" כאשר היא אומרת "לא אצטרף לעידן פלוס ללא מימון המדינה".

עם הוספתו של הערוץ בחודשים האחרונים חלה התעניינות מצידם של צופי הטלוויזיה דוברי השפה הרוסית, האפשרות לפתוח בפניהם את הערוץ בחינם ללא כל צורך בתשלום, מאפשר לצופים רבים להחליט אם הם מעוניינים להמשיך לשלם לחברות שבתשלום או לרכוש ממיר דיגיטלי בהוצאה חד פעמית.

הפסקת שידורי הניסיון

החל מ-1 ביוני יופסקו שידורי הניסיון של ערוצי הטלוויזיה החדשים שנוספו למערך  (ערוץ 1 HD , ערוץ 20 (המורשת) , ערוץ 9 (בשפה הרוסית), ערוץ 24 (המוזיקה), ערוץ הלא TV ). ויחלו שידורי הקבע. במידה ועד אז יוחלט להפסיק את שידורי ערוץ 9, יאלצו ככה הנראה ברשות השנייה לפנות לצמצם את כמות ה"מרבבים" ולהחסיר את הערוץ באופן סופי מהמערך.

מערוץ 9 נמסר "אנו שוקלים את הנושא וטרם התקבלה החלטה".

 

לצורך החזרתו של הערוץ החיוני הוקמה עצומה – לחץ כאן

 

קטגוריות: כללי

סגור לתגובות

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ