עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ינואר - 7 - 2013

יתרונות שידורי ה Digital Terrestrial Television) DTT) הנמצאים באוויר ומשודרים בחינם מביאים ויביאו לנו שלל מוצרים ייעודיים שיגרמו לנו לחייך בהנאה, אחד המוצרים הוא מירון של סיאנו, חברה ישראלית שמשווקת בהצלחה את מוצריה בכל העולם, מדובר בגאדג'ט קטנטן וקל שיהפוך את הסמרטפון או הטאבלט  שלנו לטלוויזיה, מירון קולט את שידורי עידן פלוס ומעביר אותם באמצעות ווי פיי (Wi-Fi) פנימי למכשירי אנדרואיד ואפל, המירון של סיאנו ממש כמו ממיר דיגיטלי, אין צורך בדמי מנוי, ללא עלות דטה לסלולרי וללא צורך בחיבור אינטרנט, בקיצור, הצפייה היא בחינם לחלוטין.

מירון של סיאנו

מירון של סיאנו

המירון הוא גלגול משודרג של המכשיר הקודם שהחברה שיווקה בארץ בשם "כרמל" והותאם למכשירים ספציפיים בלבד. המירון מעולה לשימוש מחוץ לבית, בפארק, בים, בצבא, באוטובוס או ברכבת, באמצעות מערכת פנימית וייחודית המירון מצליח להתגבר על בעיתיות התנועה בנסיעה ומאפשר צפייה איכותית ורציפה.

השימוש במירון הוא פשוט ונוח, לאחר רכישת המכשיר מורידים את האפליקציה siano.tv בחינם, מתחברים לרשת הווי פיי של המכשיר (בהגדרות הסמארטפון או הטאבלט) ומיד כבר מתחילים לקלוט ולצפות בשידורי עידן פלוס. לאחר בחירת הערוץ הרצוי המכשיר מאפשר זיפזוף מהיר וקל בין הערוצים במדיכת אצבע ימינה או שמאלה, או לחילופין ע"י תפריט נוח וקל הנמצא בראש כל דף.

המירון משדר עד מרחק של 10 מטרים, סוללה מלאה תשמש עד כ-3 שעות של צפייה מלאה, מחירו של המכשיר נע בין 300 ל 350 שקלים ושיווקו יחל בחודש הבא.

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ