עידן פלוס

כל המידע במקום אחד – א.ח פתרונות טכנולוגיים.

ינואר - 27 - 2013

אחד הדברים שלמדנו לאחר שנים רבות של התקשרות לחברות הכבלים או הלוויין הוא שאנחנו יודעים טוב מאוד באלו תנאים אנחנו מצטרפים, אבל הנעלם המרכזי תמיד היה כיצד אנחנו יוצאים ממסלול כזה וכמה זמן יחלוף עד שהמסלול ישנה את פניו למחיר שונה לחלוטין, בשבועות האחרונים משיקה חברת הוט מבצע נוסף הנקרא  "הכל פתוח"  החברה אולי בפעם הראשונה משתמשת בתותח הכי כבד ומאפשרת צפייה בכלל הערוצים ללא התחייבות ובמחיר אחיד וזאת לאחר ההשקה הכושלת של החבילה הצרה שנעשתה בחוסר מוטיבציה,  במבצע החדש מעבירה  הוט מסר של מכירת חיסול כללית, ממש בסגנון של "בעל הבית השתגע", מנכ"ל חברת hot , הרצל עוזר, ציין כי "המבצע מצטרף לשורת מהלכים  משמעותיים, הממשיכים לאתגר את שוק התקשורת בישראל".

אז בואו נדבר פתוח

על פי המהלכים האחרונים של החברה נדמה כי מדיניות הורדת המחירים אינה מיושמת כמו שהתבטאה במהפכת הסלולר בשנה שעברה ולמעשה כוונת החברה להשאיר את המחירים על כנם ובתמורה הם יעניקו מגוון רחב יותר של ערוצים וחבילות, המסר של מנכ"ל הוט כאילו חברת הוט היא זו שמאתגרת את שוק הסלולר ומובילה למהפך בשוק הטלוויזיה הרב ערוצית אינו מדוייק. מי שצפה בפרסומת האחרונה של hot בה כוכבי הסדרה "גול סטאר"  פוגשים את חנה מרון שהיא מצידה מספרת להם בהומור שעד היום היא הייתה בלופ בערוץ 23, יכול להבין מי באמת משפיע על שוק הערוצים, בפעם הראשונה חברת הוט מתנגחת ראש בראש מול מתחרה מרכזית, ולא! לא מדובר בחברת yes אלה בכחצי מיליון בתי האב שבחרו לעבור ולצפות דרך השיטה החינמית של עידן פלוס.  החל מיישומה של הרפורמה החינמית המאפשרת צפייה חינם בערוצי הטלוויזיה באמצעות ממיר דיגיטלי ייעודי מתאים, חברות הכבלים והלוויין נכנסו לכוננות ספיגה, המבצעים וההטבות מרחיקי הלכת נולדו כתוצאה מלחץ של חינם מול יקר, לצערנו החברות עדיין לא השכילו להבין שע"מ להילחם בחינם של עידן פלוס יש להוריד מחירים ולא להוסיף ערוצים.

משדרת בלופ ?

העקיצה בפרסומת לכיוונה של הרפורמה החינמית התכוונה להעביר את המסר שבעידן+ פשוט אין במה לצפות. בנובמבר האחרון במאמר כאן באתר תחת הכותרת ערוץ 23 – לא מה שחשבתם ציינו את השינויים החיוביים האחרונים בערוץ החינוכית, הערוץ משדר היום תוכניות איכותיות שיכולות בקלות להתמודד מול כל ערוץ אחר המשדר לאוכלוסיית הילדים והמבוגרים.

ואת חברת הוט נשאר לנו לשאול, אם באמת הערוץ מיושן ומשדר בלופ מדוע צירפתם אותו לחבילת הערוצים הצרה ?

העתיד

מפאת הוזלת המחירים בתחום הסלולרי עד היום חברות לא פשטו את הרגל, חברות הצטמצמו והרוויחו פחות, המרוויח העיקרי הוא הציבור, אם מישהו ציפה שהוזלת המחירים תיעצר בינתיים המגמה הפוכה לדוגמה: חברת YouPhone יצאה החודש במבצע מסלול הכל כלול רק ב 39 ₪ לחודש! מי שציפה שהמחירים בשוק הסלולר לא יפחתו מ 99 ש"ח לחודש טעה.

שנת 2013 תהיה השנה של הטלוויזיה הרב ערוצית, כפי שציינו כאן באתר, שחקנים נוספים יצטרפו לזירה, המרוויחות העיקריות יהיו החברות שידעו להתמודד מול עידן פלוס ולהציע חבילות מוזלות במיוחד.

על שר התקשורת הבא להמשיך ולעודד את רפורמת הערוצים ולעמוד בהבטחה להגדיל את מספר הערוצים משישה ל 18 ערוצים, פעולה זו תחסוך לציבור כסף רב ותיישר קן עם מדינות אירופיות רבות שמציעות אלטרנטיבה אמיתית אל מול חברות הלוויין והכבלים.

קטגוריות: כללי

השאר תגובה

עליך להיות מחובר על מנת להגיב

השירותים שלנו:
Open chat
דברו איתנו בוואטסאפ